A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"A piros ing a férjemnek lesz."

Fordítás:The red shirt is for my husband.

4 éve

4 hozzászólás


Nhgyike

Lesz? Will?

4 éve

gerbertjudit

Nekem ezt adta: "A piros ing tetszik a férjemnek." Beírtam, hogy "My husband likes the red shirt." Nem jó, mert azt kellett volna írnom, hogy "The red shirt is for my husband." De hát az nem ezt jelenti! Érti valaki?

4 éve

gerbertjudit

Nekem ezt adta: "A piros ing tetszik a férjemnek." Beírtam, hogy "My husband likes the red shirt." Nem jó, mert azt kellett volna írnom, hogy "The red shirt is for my husband." De hát az nem ezt jelenti! Érti valaki?

4 éve

gerbertjudit

Nekem ezt adta: "A piros ing tetszik a férjemnek." Beírtam, hogy "My husband likes the red shirt." Nem jó, mert azt kellett volna írnom, hogy "The red shirt is for my husband." De hát az nem ezt jelenti! Érti valaki?

4 éve