1. Forum
  2. >
  3. Konu: Russian
  4. >
  5. "Да, там цирк."

"Да, там цирк."

Çeviri:Evet, orada bir sirk vardır.

May 6, 2018

48 Yorum


lev2023

"Evet, sirk orada" cevabı neden doğru değil?


Denis2140

"Да, там цирк.": Evet, orada bir sirk vardir. "Да, цирк там.": Evet, sirk oradadir.


sahipsizotaku

Ayn aynı anlam aslında


esramsvs

sahiplik eki ile yön ekini karıştırmayın.


KylarKylar1

Sanırım ben bu soruyu her seferinde "evet sirk orada" olarak cevaplycam


MetinAydinn

Sanırım bende senin yolunda gidiyorum.


bburak.ilhann

sonuna kadar yanınızdayız


Bars3525

Tam başa geldiğinden "Oradayı" başa almalıyız "evet orada sirk" olmayacağına göre evet orada bir sirk vardır deriz. Да цирк Там olsaydı şayet "evet sirk orada" olurdu


Taha2469

"Evet, oradaki bir sirk" kabul etmedi. Sıkıntı nedir acaba?


bektasdogru

Düşünülecek en mantıklı olay bu +1


Bluenchanter

evet sirk orada cümlesinin kabul edilmesi lazım.


Nesim55

Verilen kelimelerin karşılığı " Evet, sirk orada" olması gerekmez mi? Evet orada bir sirk vardır olması için да там есть цирк olması gerektiğini düşünüyorum.


sofiya11085

Evet sirk orada doğru bir cevap ama да там здест цирк in anlamı evet orad bir sirk vardır değil , evet orada burada sirk


elnar12345

Evet orda bir sirk vardır


elnar12345

Да там сирикы


yaln488612

Здест ( burası ) demek değilmi. Есть ( var ) diye biliyorum yanlışmı acaba


elnar12345

Yanlış deil devam et iyi gidiyorsun


DisasterGa

там ve здест çok alakasız tam orada zdect ise burada.


Bekmyrza9

Да там есть цирк


Bekmyrza9

Есть var olduğu için öyle olabilirdi


Rrahimee

Aynen bencede oyle olmalı 2 kez karşıma çıktı yine ayni cevabi verdim.


Mustafatos743389

Evet sirk orada olması lazım


Rrahimee

Doğru cevap Evet orada bir sirk var.


MetinAydinn

İkisi arasında fark var arkadaşlar.

да, есть цирк. Evet, orada bir sirk vardır.

да, там есть цирк. Evet, sirk orada

Normalde böyledir. Ama bu cümlede ikisinden karışım yapmış sanki::D


matik65

Yorumlar doğru fakat düzeltilmiyor neden


sofiya11085

Altındaki bayrağa bas ve problemi bildir


Numan983022

Arkadaşlar sorun sizde deil dogru cevabı (orada bir sirk vardır) ama onuda kabul etmiyor


23RkVW

Duz cavabi.evet orada bir sirk vardi


Ali417585

"Evet, sirk orada." Benim için doğru cevap


yusufacici

Evet sirk oradadır olmazmı beya


MustafaTunahan

Herkes sikayet ederse duzeltirler. Evet sirk orada olmali


BilginerMucan

Arkadaslar her konunun sonuncu seviyesi kaç bilen var mi???10 mu 20 mi???Teşekkürler ..!!


Ouzhan258168

Да там цирк


elnar12345

Evet orada bir srik


Bibimeeryem

Да там сирк.да-evet там-orada цирк-sirk.Ozaman ,,evet sirk orada'' olmasi lazim değil mi?


Majesteleri-Tsar

" Evet, sirk orada " cevabı kabul edilmeliydi. Evet orada bir sirk var diyebilmek için " да там есть цирк " böyle bir cümle olmalı.


Murat215511

Evet sirk oradadır ( kabul etmiyor )


Ferid51229

Yanlışlık var burada


DenizDn.

Böyle salak sacma çeviri yaptırmak icin, once her derse bi gramer bilgisi koysanız daha iyi olur.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Rusça öğren. Ücretsiz.