"Да, там цирк."

Çeviri:Evet, orada bir sirk vardır.

May 6, 2018

41 Yorum


z_f_r

"Evet, sirk orada" cevabı neden doğru değil?

May 16, 2018

Denis2140

"Да, там цирк.": Evet, orada bir sirk vardir. "Да, цирк там.": Evet, sirk oradadir.

March 19, 2019

sahipsizotaku

Ayn aynı anlam aslında

February 3, 2019

KylarKylar1

Sanırım ben bu soruyu her seferinde "evet sirk orada" olarak cevaplycam

June 26, 2018

MetinAydinn

Sanırım bende senin yolunda gidiyorum.

August 28, 2018

bburak.ilhann

sonuna kadar yanınızdayız

September 27, 2018

Orxan978

Bende

January 6, 2019

KeremYalcin19

Aynen öyle

February 10, 2019

BahmanFars2

Aynen

March 4, 2019

Glnar637867

Aynen

April 24, 2019

Bars3525

Tam başa geldiğinden "Oradayı" başa almalıyız "evet orada sirk" olmayacağına göre evet orada bir sirk vardır deriz. Да цирк Там olsaydı şayet "evet sirk orada" olurdu

June 18, 2018

Taha2469

"Evet, oradaki bir sirk" kabul etmedi. Sıkıntı nedir acaba?

October 24, 2018

bektasdogru

Düşünülecek en mantıklı olay bu +1

January 7, 2019

Bluenchanter

evet sirk orada cümlesinin kabul edilmesi lazım.

June 9, 2018

Nesim55

Verilen kelimelerin karşılığı " Evet, sirk orada" olması gerekmez mi? Evet orada bir sirk vardır olması için да там есть цирк olması gerektiğini düşünüyorum.

May 15, 2018

sofiya11085

Evet sirk orada doğru bir cevap ama да там здест цирк in anlamı evet orad bir sirk vardır değil , evet orada burada sirk

August 13, 2018

elnar12345

Evet orda bir sirk vardır

January 4, 2019

elnar12345

Да там сирикы

January 4, 2019

yaln488612

Здест ( burası ) demek değilmi. Есть ( var ) diye biliyorum yanlışmı acaba

August 25, 2018

elnar12345

Yanlış deil devam et iyi gidiyorsun

January 4, 2019

DisasterGa

там ve здест çok alakasız tam orada zdect ise burada.

May 26, 2018

Bekmyrza9

Да там есть цирк

July 15, 2018

Bekmyrza9

Есть var olduğu için öyle olabilirdi

July 15, 2018

Rrahimee

Aynen bencede oyle olmalı 2 kez karşıma çıktı yine ayni cevabi verdim.

August 21, 2018

Mustafatos743389

Evet sirk orada olması lazım

June 15, 2018

23RkVW

Duz cavabi.evet orada bir sirk vardi

July 19, 2018

Rrahimee

Doğru cevap Evet orada bir sirk var.

August 17, 2018

MetinAydinn

İkisi arasında fark var arkadaşlar.

да, есть цирк. Evet, orada bir sirk vardır.

да, там есть цирк. Evet, sirk orada

Normalde böyledir. Ama bu cümlede ikisinden karışım yapmış sanki::D

August 27, 2018

matik65

Yorumlar doğru fakat düzeltilmiyor neden

June 17, 2018

sofiya11085

Altındaki bayrağa bas ve problemi bildir

August 13, 2018

Numan983022

Arkadaşlar sorun sizde deil dogru cevabı (orada bir sirk vardır) ama onuda kabul etmiyor

July 6, 2018

Ali417585

"Evet, sirk orada." Benim için doğru cevap

July 25, 2018

yusufacici

Evet sirk oradadır olmazmı beya

August 14, 2018

Rrahimee

Cevabim doģru

August 17, 2018

MustafaTunahan

Herkes sikayet ederse duzeltirler. Evet sirk orada olmali

October 30, 2018

BilginerMucan

Arkadaslar her konunun sonuncu seviyesi kaç bilen var mi???10 mu 20 mi???Teşekkürler ..!!

December 22, 2018

Ouzhan258168

Да там цирк

January 6, 2019

elnar12345

Evet orada bir srik

January 6, 2019

Majesteleri-Tsar

" Evet, sirk orada " cevabı kabul edilmeliydi. Evet orada bir sirk var diyebilmek için " да там есть цирк " böyle bir cümle olmalı.

January 8, 2019

zaza531935

Evet sirk oradacılar burdamı

March 4, 2019

Murat215511

Evet sirk oradadır ( kabul etmiyor )

April 11, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Rusça öğren. Ücretsiz.