"Да, там цирк."

Çeviri:Evet, orada bir sirk vardır.

May 6, 2018

88 Yorum
Tartışma kilitli.


lev2023

"Evet, sirk orada" cevabı neden doğru değil?


Denis2140

"Да, там цирк.": Evet, orada bir sirk vardir. "Да, цирк там.": Evet, sirk oradadir.


Gny001

Tam -orada demekse, var nereden cıktı?


Gny001

Yalnış tercune olunmuş


kuhayl94

Ayn aynı anlam aslında


esramsvs

sahiplik eki ile yön ekini karıştırmayın.


brkarslan_

bende aynisini yaptim yanlis dedi


6Nv74

Да там чирк


KylarKylar1

Sanırım ben bu soruyu her seferinde "evet sirk orada" olarak cevaplycam


MetinAydinn

Sanırım bende senin yolunda gidiyorum.


bburak.ilhann

sonuna kadar yanınızdayız


RI3a8

İnanın əsəb oluram. Ben Azəriyim. Həm türkçə yazmaq, həmdə bu çətin gəlir mənə. Evet, sirk orada olmalıdır


Bars3525

Tam başa geldiğinden "Oradayı" başa almalıyız "evet orada sirk" olmayacağına göre evet orada bir sirk vardır deriz. Да цирк Там olsaydı şayet "evet sirk orada" olurdu


bektasdogru

Düşünülecek en mantıklı olay bu +1


Taha2469

"Evet, oradaki bir sirk" kabul etmedi. Sıkıntı nedir acaba?


Bluenchanter

evet sirk orada cümlesinin kabul edilmesi lazım.


Nesim55

Verilen kelimelerin karşılığı " Evet, sirk orada" olması gerekmez mi? Evet orada bir sirk vardır olması için да там есть цирк olması gerektiğini düşünüyorum.


yaln488612

Здест ( burası ) demek değilmi. Есть ( var ) diye biliyorum yanlışmı acaba


elnar12345

Yanlış deil devam et iyi gidiyorsun


sofiya11085

Evet sirk orada doğru bir cevap ama да там здест цирк in anlamı evet orad bir sirk vardır değil , evet orada burada sirk


elnar12345

Evet orda bir sirk vardır


aliblackeye

там ve здест çok alakasız tam orada zdect ise burada.


Bekmyrza9

Да там есть цирк


Bekmyrza9

Есть var olduğu için öyle olabilirdi


Rrahimee

Aynen bencede oyle olmalı 2 kez karşıma çıktı yine ayni cevabi verdim.


Mustafatos743389

Evet sirk orada olması lazım


MetinAydinn

İkisi arasında fark var arkadaşlar.

да, есть цирк. Evet, orada bir sirk vardır.

да, там есть цирк. Evet, sirk orada

Normalde böyledir. Ama bu cümlede ikisinden karışım yapmış sanki::D


Bibimeeryem

Да там сирк.да-evet там-orada цирк-sirk.Ozaman ,,evet sirk orada'' olmasi lazim değil mi?


Ali417585

"Evet, sirk orada." Benim için doğru cevap


yusufacici

Evet sirk oradadır olmazmı beya


matik65

Yorumlar doğru fakat düzeltilmiyor neden


sofiya11085

Altındaki bayrağa bas ve problemi bildir


Numan983022

Arkadaşlar sorun sizde deil dogru cevabı (orada bir sirk vardır) ama onuda kabul etmiyor


23RkVW

Duz cavabi.evet orada bir sirk vardi


Rrahimee

Doğru cevap Evet orada bir sirk var.


Ferid51229

Yanlışlık var burada


DenizDn.

Böyle ❤❤❤❤❤ sacma çeviri yaptırmak icin, once her derse bi gramer bilgisi koysanız daha iyi olur.


999gladiator999

Yıllardı rusca dilini konuşuyorum ben böyle yalnış konuşanı ve yazanını görmedim çoooooooooooooooook saçma.


BilginerMucan

Arkadaslar her konunun sonuncu seviyesi kaç bilen var mi???10 mu 20 mi???Teşekkürler ..!!


Ouzhan258168

Да там цирк


elnar12345

Evet orada bir srik


Majesteleri-Tsar

" Evet, sirk orada " cevabı kabul edilmeliydi. Evet orada bir sirk var diyebilmek için " да там есть цирк " böyle bir cümle olmalı.


faik852

Evet sirk oradacılar burdamı


Murat215511

Evet sirk oradadır ( kabul etmiyor )


NasiBabayeva

Niye yalnış kabul ediyor?


fatos350087

Bnn .nnlmllnnnl


Muratizmir84

Aynen yanlış cevap verdiniz diyor


VJ2k6

Yalnış olmamalı çünki anlamlar aynı


in_eminbaxshiyev

Bun tercümesi yanlış. Da tam yest odno cirk.


in_eminbaxshiyev

Da tam est cirk olmalı gerek ki doğru olsun.


selammiro

Да там цирк Evet orada bir sirk vardir ne ya evet sirk orada desen daha dogru olmazmi lütfen bir güncelleme yapın bazı tercümelerinize


Wizard85163

İyide bu cümle "Да, там есть цирк." Olmalı. Есть kelimesinin olmaması kafa karıştırıcı, neden düzeltmiyorlar ki?


Ayjahan__

Çok yalnış bir tercüme olmuş gibi


ecefbe

Bastan beri ayni cevabı kabul ediyordu simdi neden etmedi


Electrophobia

Haksızlık bu cevap!!!


cessabata

Evet sirk oradadır.


mesidesidero

"Evet, sirk orada" olması gerekiyor


Fira.21

Cümle yalniş есть olması gerekirdi


Soltan02

"Evet sirk orada" cevabi neden dogru degil?


babayeffa20

Niye 'evet.sirk orada" olmadı ki?


Pervane1121

Proqram səhv işləyir


Sslaaa666336

Sorun var cevaplarda.


Ali7997571

Yaziram alinmir axi


qasim80346

Bu abi ya böyle cümlemi olur


Mustafaakm19

"Orada" ve "değil" kelimeleri neden her seferinde değişiyor, bi sonda, bi başta oluyor. Başa mı gelmesi lazım bunların, yoksa sona mı? Bir türlü anlayamadım. Bileniniz varsa yardım edebilir mi?


K.Kadir

"Evet sirk orada" olması gerek.


darkhilly

Evet sirk orada iste illa uzatacaksiniz

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Rusça öğren. Ücretsiz.