Το Duolingo είναι ο πιο δημοφιλής τρόπος για να μάθεις ξένες γλώσσες σε όλο τον κόσμο. Και το καλύτερο; Είναι 100% δωρεάν!

"Large or small?"

Μετάφραση:Μεγάλο ή μικρό;

πριν από 4 μήνες

4 σχόλια


Ioanna678593
Ioanna678593

"Μεγάλος ή μικρός;" το θεωρεί λάθος και δίνει ως σωστή απάντηση "μεγάλο ή μικρό" δηλαδή όχι αρσενικό αλλά ουδέτερο. Έκανα σχετική αναφορά και θεωρώ ότι η απάντηση μου πρέπει να γίνει δεκτή επειδή δεν υπάρχει κάποια ένδειξη ότι το ουσιαστικό το οποίο προσδιορίζει το επίθετο είναι γένους ουδετέρου

πριν από 4 μήνες

spdl79
spdl79
Mod

Βεβαίως! Αρσενικός και θηλυκή πρόσθεσαν.

πριν από 4 μήνες

Jacques_JD
Jacques_JD

Προστέθηκαν το αρσενικό και το θηλυκό.

Μην ξεχάσετε και τους πληθυντικούς τότε ;)

E.g.:

  • Two bottles of water, please! | Δύο μπουκάλια νερό, σας παρακαλώ!
  • Large or small? | Μεγάλα ή μικρά;
πριν από 1 εβδομάδα

MarsTheSoap
MarsTheSoap
Mod

The plurals have been added as well, thank you.

πριν από 6 ημέρες