1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "Today is the third day."

"Today is the third day."

Fordítás:A mai a harmadik nap.

April 23, 2014

14 hozzászólás


torsien

mai a harmadik nap ez miért nem fogadható el


Storg6

nekem sem fogadta el, nem értem...


IldikoPiber

A harmadik nap a mai - ez miért nem jó? Ugyanazt jelenti!! Jeleztem a Bagolynak...


Mirjam114175

Ma a harmadik nap miert hibas?


puskaskati

ma a harmadik nap, szintén nem fogadható el


Sztankay54

Az a baj ,hogy eléggé rossz a kiejtése...a third például first-nek érthető


eminens2

Ma van a harmadik nap. Elfogadja: 2018.06.20.


SzabCsaba9

A harmadik nap a mai - ugyanazt jelenti, nem fogadja el.


KovcsJzsef15

A kiejtés alapján én "thursday" azaz csütörtöknek értettem.


PMdabest7

Sziasztok emberekre lenne szükségem a,, Best of English nevű klubba. Zöld a logó mindenkit várunk csak legyetek aktívak!!!Gyertek sokan amíg van hely!


Katalin5246

hol van " ez" a feladatban?.Today= a mai nap


makviraga

Bakker ha nem betűvel irom ki hanem "3." az miert nem jo?


villoe

Miközben az egyszerű számneveket elfogadja számmal...

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.