A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Today is the third day."

Fordítás:A mai a harmadik nap.

4 éve

10 hozzászólás


torsien

mai a harmadik nap ez miért nem fogadható el

4 éve

IldikPiber

A harmadik nap a mai - ez miért nem jó? Ugyanazt jelenti!! Jeleztem a Bagolynak...

1 éve

Mirjam114175

Ma a harmadik nap miert hibas?

4 éve

puskaskati

ma a harmadik nap, szintén nem fogadható el

4 éve

Sztankay54

Az a baj ,hogy eléggé rossz a kiejtése...a third például first-nek érthető

2 éve

SzabCsaba9
SzabCsaba9

A harmadik nap a mai - ugyanazt jelenti, nem fogadja el.

1 éve

KovcsJzsef15

A kiejtés alapján én "thursday" azaz csütörtöknek értettem.

1 éve

PMgeqD

Sziasztok emberekre lenne szükségem a,, Best of English nevű klubba. Zöld a logó mindenkit várunk csak legyetek aktívak!!!Gyertek sokan amíg van hely!

6 hónapja

eminens2

Ma van a harmadik nap. Elfogadja: 2018.06.20.

2 hónapja

Katalin5246

hol van " ez" a feladatban?.Today= a mai nap

6 napja