"Ben işi istiyorum."

Çeviri:I want the job.

April 23, 2014

9 Yorum


adimla

Work yazdim kabul etmedi. niye?

July 2, 2014

adimla

Work yazdim kabul etmedi. niye?

July 2, 2014

tarabyali

Abi workta iş değilmi anlamadım ha job ha work farkı?

December 30, 2014

MetehanBAL1

Work daha çok fiil anlamına gelmiyormu

April 9, 2018

SibelCaliskaner

Burada neden to kullanilmiyor

April 23, 2014

aoskdaosdkoas

genellikle "to" cümleye yönelme anlamı katıyor

i want to go to school = okula gitmek istiyorum

"the" ise genelde bir şeyi belirtmeye yarıyor (ismin -i hali)

i want the job = işi istiyorum

April 23, 2014

Selcen_Ozturk

sanirim daha cok "i want to go to school"daki ilk to sorulmus. o sadece "want"tan sonra fiil gelince eklenir, buradaki gibi bir isim gelince eklenmez

April 23, 2014

zeyneplovato

Wanna want aynı sey degilmi

February 18, 2015

memoli18

I want the work neden kabul olmuyor neden jop

January 20, 2018
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.