Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Ben işi istiyorum."

Çeviri:I want the job.

4 yıl önce

13 Yorum


adimla

Work yazdim kabul etmedi. niye?

4 yıl önce

adimla

Work yazdim kabul etmedi. niye?

4 yıl önce

tarabyali

Abi workta iş değilmi anlamadım ha job ha work farkı?

3 yıl önce

MetehanBAL1

Work daha çok fiil anlamına gelmiyormu

4 ay önce

SibelCaliskaner

Burada neden to kullanilmiyor

4 yıl önce

aoskdaosdkoas

genellikle "to" cümleye yönelme anlamı katıyor

i want to go to school = okula gitmek istiyorum

"the" ise genelde bir şeyi belirtmeye yarıyor (ismin -i hali)

i want the job = işi istiyorum

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

sanirim daha cok "i want to go to school"daki ilk to sorulmus. o sadece "want"tan sonra fiil gelince eklenir, buradaki gibi bir isim gelince eklenmez

4 yıl önce

aoskdaosdkoas

sanırım haklısınız ama diğer to'yu istesem de gösteremezdim cümlede :D

4 yıl önce

SibelCaliskaner

Cok tesekkur ederim ...

4 yıl önce

furkanberber

I am wanting the work = ben işi istiyorum demek değilmi? .cevabı geniş zaman da kurmuş

3 yıl önce

Adem60115

Want , know, love ing taksı almayan fiillerdendir

5 ay önce

zeyneplovato

Wanna want aynı sey degilmi

3 yıl önce

memoli18

I want the work neden kabul olmuyor neden jop

6 ay önce