1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Ben işi istiyorum."

"Ben işi istiyorum."

Çeviri:I want the job.

April 23, 2014

18 Yorum


adimla

Work yazdim kabul etmedi. niye?


Huseyin3307

Work fiil anlamında iş job ise meslek ve ya iş anlamında kullanılır genellikle


adimla

Work yazdim kabul etmedi. niye?


tarabyali

Abi workta iş değilmi anlamadım ha job ha work farkı?


MetehanBAL1

Work daha çok fiil anlamına gelmiyormu


memoli18

I want the work neden kabul olmuyor neden jop


YsfDrsn2

I want the work olmali


SibelCaliskaner

Burada neden to kullanilmiyor


aoskdaosdkoas

genellikle "to" cümleye yönelme anlamı katıyor

i want to go to school = okula gitmek istiyorum

"the" ise genelde bir şeyi belirtmeye yarıyor (ismin -i hali)

i want the job = işi istiyorum


Selcen_Ozturk

sanirim daha cok "i want to go to school"daki ilk to sorulmus. o sadece "want"tan sonra fiil gelince eklenir, buradaki gibi bir isim gelince eklenmez


zeyneplovato

Wanna want aynı sey degilmi


Seyma65

Wanna konusma dili doğru bi yazım şekli değil


Ozmen294095

Work konusundaki hatayı Ben de yattım job doğruymuş


GlbnTuncel

Work neden kabul edilmedi


GlbnTuncel

Kendi tercümenizde iş'in karsılığı work olarak da geçiyor


Black...Eagles

Work ve Jop arasında kaldım Önceki soru da Bu benim İşim i de görünce Work u yazdım Tabiki Güm

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.