1. Forum
  2. >
  3. Konu: German
  4. >
  5. "Ein Junge ist ein Kind."

"Ein Junge ist ein Kind."

Çeviri:Bir oğlan, çocuktur.

May 7, 2018

11 Yorum

Konu önem sırasına göre

Alparslan_IC

Arkadaşlar "İst" ingilizce'deki "is" e denk gelmektedir. Oradan kolayca yürütebilirsiniz. Zaten Almanca ve İngilizce aynı kökenlidir.

June 20, 2018

BilgeKral4

Ama kind kelimesinin yaninda da ein var o zaman bir oglan bir cocuktur olmasi gerekmiyor mu

July 21, 2018

MetinAydinn

Tamam işte;

"Bir oğlan bir çocuktur."

Bu şekilde de yazarsan kabul ediliyor.

August 29, 2018

DLAN172939

Öğrenmek için doğrusunu yazmak gerekir

February 7, 2019

irmak41701

Analamadimda..

May 7, 2018

grkan159502

Aynen☺

February 16, 2019

irmak41701

Oradaki ist ne anlama geliyor???

May 7, 2018

SteffiBookworm

sein -> er/sie/es ist
Etek yeşil = Der Rock ist grün.
O bir çocuk = Er/Sie/Es ist ein Kind.
Bir oğlan küçük(tür) = Ein Junge ist klein.
Bir oğlan, çocuk(tur) = Ein Junge ist ein Kind.

May 11, 2018

Hydrogen_Tr

İngilizcedeki ''is'' anlamına geliyor kardeşim.

January 7, 2019

Meryem884552

Kelimeleri çok hızlı okuyorlar.

January 28, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.