"Ein Junge ist ein Kind."

Çeviri:Bir oğlan, çocuktur.

6 ay önce

12 Yorum


alparslan06
alparslan06

Arkadaşlar "İst" ingilizce'deki "is" e denk gelmektedir. Oradan yürütün işte almanca İngilizceye benzer kökenleri aynı zaten :)

4 ay önce

BilgeKral4

Ama kind kelimesinin yaninda da ein var o zaman bir oglan bir cocuktur olmasi gerekmiyor mu

3 ay önce

MetinAydinn
MetinAydinn

Tamam işte;

"Bir oğlan bir çocuktur."

Bu şekilde de yazarsan kabul ediliyor.

2 ay önce

elift37

Katılıyorum

2 ay önce

irmak41701

Analamadimda..

6 ay önce

Kemalaymaz2

Ein junge = Bir oğlan Ein kids = bir çocuk ist = is (İngilizce'deki) Türkçesi: Bir oğlan bir çocuktur.

1 ay önce

EvinEvin3

Bende anlamadim

5 ay önce

irmak41701

Oradaki ist ne anlama geliyor???

6 ay önce

SteffiBookworm
SteffiBookworm
Mod

sein -> er/sie/es ist
Etek yeşil = Der Rock ist grün.
O bir çocuk = Er/Sie/Es ist ein Kind.
Bir oğlan küçük(tür) = Ein Junge ist klein.
Bir oğlan, çocuk(tur) = Ein Junge ist ein Kind.

6 ay önce

Ali460013
Ali460013

Almancaya bugun basladim ilk der man mi ne o geldigi zaman telden garip bi ses geldi telefonu firlattim ksksskk

1 ay önce

Emir949930

Olum almanca dan hicbirsey bilmiyorum diye basladim sorduguns bak

3 hafta önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.