Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Ein Junge ist ein Kind."

Çeviri:Bir oğlan, çocuktur.

3 ay önce

12 Yorum


European_Turk
European_Turk

Arkadaşlar "İst" ingilizce'deki "is" e denk gelmektedir. Oradan yürütün işte almanca İngilizceye benzer kökenleri aynı zaten :)

1 ay önce

irmak41701

Analamadimda..

3 ay önce

EvinEvin3

Bende anlamadim

3 ay önce

irmak41701

Oradaki ist ne anlama geliyor???

3 ay önce

SteffiBookworm
SteffiBookworm
Mod

sein -> er/sie/es ist
Etek yeşil = Der Rock ist grün.
O bir çocuk = Er/Sie/Es ist ein Kind.
Bir oğlan küçük = Ein Junge ist klein.
Bir oğlan, çocuk(tur) = Ein Junge ist ein Kind.

3 ay önce

netuhafgun

Almanca çok zor. Ben İngilizce ye kaçıyorum. Bye

2 ay önce

NedaSuedaSahin

Benziyolar ama beni zorlayan fiillerin cekimlenmesi der das die ve ist falan varya onlar

1 ay önce

simsizKii3

Kesinlikle katılıyorum sana:)

1 ay önce

ai6QU

Bilmedigimiz kelimeleri cok fazla kullanmasi kafami kariştirdi açikçasi

1 ay önce

BilgeKral4

Ama kind kelimesinin yaninda da ein var o zaman bir oglan bir cocuktur olmasi gerekmiyor mu

3 hafta önce

HayatiEryl

Almaniya daha kolay ya

1 hafta önce