"Ein Junge ist ein Kind."

Çeviri:Bir oğlan, çocuktur.

9 ay önce

11 Yorum


alparslan06

Arkadaşlar "İst" ingilizce'deki "is" e denk gelmektedir. Oradan yürütün işte almanca İngilizceye benzer kökenleri aynı zaten :)

7 ay önce

BilgeKral4

Ama kind kelimesinin yaninda da ein var o zaman bir oglan bir cocuktur olmasi gerekmiyor mu

6 ay önce

MetinAydinn

Tamam işte;

"Bir oğlan bir çocuktur."

Bu şekilde de yazarsan kabul ediliyor.

5 ay önce

DLAN172939

Öğrenmek için doğrusunu yazmak gerekir

6 gün önce

irmak41701

Oradaki ist ne anlama geliyor???

9 ay önce

SteffiBookworm
Mod

sein -> er/sie/es ist
Etek yeşil = Der Rock ist grün.
O bir çocuk = Er/Sie/Es ist ein Kind.
Bir oğlan küçük(tür) = Ein Junge ist klein.
Bir oğlan, çocuk(tur) = Ein Junge ist ein Kind.

9 ay önce

Hydrogen_Tr

İngilizcedeki ''is'' anlamına geliyor kardeşim.

1 ay önce

irmak41701

Analamadimda..

9 ay önce

Kemalaymaz2

Ein junge = Bir oğlan Ein kids = bir çocuk ist = is (İngilizce'deki) Türkçesi: Bir oğlan bir çocuktur.

4 ay önce

Meryem884552

Kelimeleri çok hızlı okuyorlar.

2 hafta önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.