"Weknowher."

Μετάφραση:Την ξέρουμε.

πριν από 6 μήνες

7 σχόλια


123giota123

την γνωριζουμε- ειναι και αυτη η απαντηση σωστη. γιατι το γνωριζω ειναι συνωνυμο του ξερω

πριν από 6 μήνες

jaye16
jaye16
Mod

Έχει προστεθεί ευχαριστούμε,

πριν από 6 μήνες

steliospr

Την γνωρίζουμε, μου το έβγαλε λάθος γιατί;;;;

πριν από 6 μήνες

jaye16
jaye16
Mod

Προστέθηκε πριν από δύο ημέρες. Δείτε τα σχόλια σε αυτή τη σελίδα. Ο υπολογιστής δεν μπορεί να αλλάξει τις προτάσεις τόσο γρήγορα.

πριν από 6 μήνες

steliospr

οκ ευχαριστώ

πριν από 6 μήνες

George-2

Την γνωρίζουμε το σημειώνει ως λάθος επειδή έχω βάλει οξεία

πριν από 2 εβδομάδες

jaye16
jaye16
Mod

Το Duo δεν απορρίπτει προτάσεις όταν οι τόνοι λείπουν ή είναι λάθος. Μήπως παραλείψατε κάτι άλλο;

πριν από 2 εβδομάδες

Σχετικές συζητήσεις

Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.