"anne ve baba"

Çeviri:мать и отец

May 9, 2018

18 Yorum
Tartışma kilitli.


bibaseiff

"О" A diye mi yoksa O diye mi okunuyor ?


laraakbulut

Vurgulanmadığı zaman a diye okunuyor diye biliyorum (ama ne zaman vurgulanıyor eheh onu bilmiyorum)


[aktif olmayan kullanıcı]

    Kelimeler arasında mama ve papa yok, bu yeni kelimeler daha sık mı kullanılıyor?


Bluenchanter

    мама ve папа sadece gündelik konuşmalarda kullanılabilir. iş konuşmalarında ve belgelerde bunlar kullanılmaz.


Bluenchanter

    Arasındaki ayrım İngilizce'deki mom ve mother gibi. Мать- mother, мама - mom


SevalRabia1

    Bencede, Çünkü ben Rusça bilmiyorum şu an defterinde de böyle yazmıyor


Elif52001

    Aklım biraz karıştı hangisi normalde daha sık kullanılır?


dekuswifezehra

    Мама папа bunlar evde ve samimi ortamlarda kullanılıyor


abanBaybec

    Pek kafama yatmadı


Cagatay0404

    Ruslar başkalarıyla konuşurken мой папа ya da моя мама demezler genelde. Мой отец ya da ya da моя мать derler. Yani daha fazla saygı ve ciddiyet belirten sözcüklerdir.

    Örneğin, как ваш отец, он хорошо? Спасибо, у него всё нормально.


byefendy

    Ц okunuşu nasıl ben bilmiyorum


ghangaara04

    "Ts"-diye okunur. Например: Это ты Цунаде? Bu sen misin Tsunade?


Esmilaltun06

    Anne ve babayı yeni kelimelerle doğru yazdığım halde kabul etmedi nedenn??

    Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Rusça öğren. Ücretsiz.