"anne ve baba"

Çeviri:мать и отец

May 9, 2018

5 Yorum


-denizTARIK-

Kelimeler arasında mama ve papa yok, bu yeni kelimeler daha sık mı kullanılıyor?

May 9, 2018

Bluenchanter

мама ve папа sadece gündelik konuşmalarda kullanılabilir. iş konuşmalarında ve belgelerde bunlar kullanılmaz.

June 6, 2018

Bluenchanter

Arasındaki ayrım İngilizce'deki mom ve mother gibi. Мать- mother, мама - mom

June 6, 2018

SevalRabia1

Bencede, Çünkü ben Rusça bilmiyorum şu an defterinde de böyle yazmıyor

June 2, 2018

Berkay657121

Ok

October 17, 2018
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Rusça öğren. Ücretsiz.