1. Forum
  2. >
  3. Konu: Russian
  4. >
  5. "anne ve baba"

"anne ve baba"

Çeviri:мать и отец

May 9, 2018

9 Yorum


[aktif olmayan kullanıcı]

    Kelimeler arasında mama ve papa yok, bu yeni kelimeler daha sık mı kullanılıyor?


Bluenchanter

    мама ve папа sadece gündelik konuşmalarda kullanılabilir. iş konuşmalarında ve belgelerde bunlar kullanılmaz.


Bluenchanter

    Arasındaki ayrım İngilizce'deki mom ve mother gibi. Мать- mother, мама - mom


SevalRabia1

    Bencede, Çünkü ben Rusça bilmiyorum şu an defterinde de böyle yazmıyor


Elif52001

    Aklım biraz karıştı hangisi normalde daha sık kullanılır?


Zehraammdv

    Мама папа bunlar evde ve samimi ortamlarda kullanılıyor


abanBaybec

    Pek kafama yatmadı

    Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Rusça öğren. Ücretsiz.