"She does not affect me."

Μετάφραση:Αυτή δεν με επηρεάζει.

πριν από 9 μήνες

4 σχόλια


Eleftheria780787

affect δε σημαίνει και συγκινώ, επηρεάζω ;

πριν από 9 μήνες

jaye16
Mod

Ναι, αυτό είναι επίσης σωστό και θα προστεθεί. Ευχαριστούμαι.

πριν από 9 μήνες

KALLIKANTZARAKI

Επηροη? Επιρροη! Δεν γινεται να θεωρειται λαθος η δευτερη λεξη

πριν από 1 μήνα

troll1995
Mod

Το ρήμα επηρεάζω δεν γράφεται ποτέ ως επιρρεάζω γιατί έχει άλλη ετυμολογική προέλευση από την λέξη επιρροή. Μπορεί τα νοήματα να είναι συναφή, αλλά οι λέξεις αυτές προήλθαν η καθεμία από διαφορετικές λέξεις.

πριν από 1 μήνα
Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.