1. Forum
  2. >
  3. Konu: Russian
  4. >
  5. "benim elmam"

"benim elmam"

Çeviri:моё яблоко

May 10, 2018

5 Yorum


selami586680

моё kullandık bu sefer diğerlerinde мой kullanıyorduk bunu birisi açıklarsa sevinirim dişil,erkek,nötr ondan dolayımı elma nötr mü oluyor


Met1342

Evet doğru söylüyorsun. Eğer kelime sessiz harfle biterse erkek cinsinde olur ve o zaman он, мой gibi gibi kelimeler kullanılır Eğer kelime а ve я harfleriyle biterse dişil olur. O zaman моя, она gibi kelimeler kullanılır. Eğer kelime о,ё harfleriyle biterse o zaman nötr olur. Bununla da моё, оно gibi kelimeler kullanılır. Umarım anlamışsındır ;)


FatullaM

Hay yaşa bee teşekkür bilgi için.


[aktif olmayan kullanıcı]

    Yaşa be kanka senin sayende anladım artık hep yanlış yapıyodum :D


cahitek

    Teşekkür ederim.

    Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Rusça öğren. Ücretsiz.