"benim elmam"

Çeviri:моё яблоко

May 10, 2018

3 Yorum


selami586680

моё kullandık bu sefer diğerlerinde мой kullanıyorduk bunu birisi açıklarsa sevinirim dişil,erkek,nötr ondan dolayımı elma nötr mü oluyor

May 10, 2018

Mehtab962856

Evet doğru söylüyorsun. Eğer kelime sessiz harfle biterse erkek cinsinde olur ve o zaman он, мой gibi gibi kelimeler kullanılır Eğer kelime а ve я harfleriyle biterse dişil olur. O zaman моя, она gibi kelimeler kullanılır. Eğer kelime о,ё harfleriyle biterse o zaman nötr olur. Bununla da моё, оно gibi kelimeler kullanılır. Umarım anlamışsındır ;)

July 6, 2018

FatullaM

Hay yaşa bee teşekkür bilgi için.

February 19, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Rusça öğren. Ücretsiz.