Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Eğer kahve çok sert olsaydı, ben onu içemezdim."

Çeviri:Wenn der Kaffee zu stark wäre, könnte ich ihn nicht trinken.

3 ay önce

2 Yorum


BarAdal3
BarAdal3

Burada ihn kullanılıyor çünkü Almanca'da eşyalardan bahsederken o, onun gibi kişi zamirlerini söylerken kelimenin cinsiyetine (der, die, das) bakılır. Kimse bir şey yazmayınca ben yazayım dedim, belki birilerine yardımcı olur.

3 ay önce

SteffiBookworm
SteffiBookworm
Mod

Wenn der Kaffee zu stark wäre, könnte ich ihn nicht trinken.
-> Ich könnte ihn (= den Kaffee) nicht trinken.
etwas trinken - Akkusativ
der Kaffee - Nominativ
den Kaffee - Akkusativ
er - Nominativ
ihn - Akkusativ

Wenn der Kaffee zu stark wäre, könnte ich ihn nicht trinken.
Der Kaffee wäre zu stark.
Der Kaffee - Nominativ
zu stark - çok sert

3 ay önce