Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"We know them."

Çeviri:Biz onları biliriz.

4 yıl önce

24 Yorum


Grnbaracuda

Biz onları iyi biliriz :-)

4 yıl önce

EyupSekban

C.B sesi ile okudum

1 yıl önce

aleyna431708

Biz onları biliriz

9 ay önce

bayrodi

Bu iyiydi bro ;)

2 yıl önce

kurtayse

biz onları biliriz ile biz biliriz onları arasinda nasıl bi fark var acaba???!

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

ikincisi kuralsiz devrik bir cumle

4 yıl önce

kurtayse

devrik olması cevabı reddine yeterli midir? aynı anlamı bulması yetmiyor mu:(

4 yıl önce

zlem851732

Yani diyorsun birazda ingilizler çabalasın ;)

3 ay önce

Hatice336367

Sanirim program devrik yazdigimizda ingilizce dusunemedigimizi saniyor:) ingilizce kelimelerin yerlerine tam denk geliyor ya devrik cumlede. Program turkce dusunemiyor haberi yok:)) ben de bu yuzden hic devrik cumle kullanmamaya calisiyorum.

3 yıl önce

ecemsaglam12345

Ben de biz biliriz onları yazdim fakat yanlis algıladı

1 yıl önce

shahdarobaaa

tamam da neyi biliriz? 'biz onları biliriz' ile 'biz biliriz' arasında fark vardır.

2 yıl önce

AhmetEsat32

jgşksh

1 yıl önce

bidamanddo

biz onları tanırızı kabul etti

3 ay önce

as.a

tanırız da olur mu ?

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

evet ( zaten kabul ediliyor)

4 yıl önce

Mirzahatun

Saçmalık biz biliriz de aynı şey

1 yıl önce

buketsevcan

Hayır, biz biliriz=we know.

1 yıl önce

zeynep199642

Biz biliriz onlarını kabul etmedi niye

1 yıl önce

Wickef

Am is ar neye gore geliyor

1 yıl önce

MSPEnglish1

1 kez sordu anlaminin "Biz onlari destekleriz" oldugunu soyledi 2. Kez sordu bu sefer anlaminin "Biz onlari taniriz" oldugunh soyledi bune bro @#$/^&*)-'":;!?

10 ay önce

inayetece

Abi desteklemek support demek neden öyle oldu sende?

9 ay önce

ZeynepDoa3

Biz sizi biliriz olnaz mi

2 yıl önce

canerdenizcetin0

onları yerine bunları yazdım kabul etmedi ikisi de şahıs zamiri kabul etmesi gerekir

2 yıl önce

sinbad60

Merhaba arkadaşlar A32M9X doulingo kulüb kodum. Buyrun Hep beraber hem eğlenip hemde öğrenelim.

1 yıl önce