1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "We know them."

"We know them."

Çeviri:Biz onları biliriz.

April 24, 2014

19 Yorum


Grnbaracuda

Biz onları iyi biliriz :-)


EyupSekban

C.B sesi ile okudum


kurtayse

biz onları biliriz ile biz biliriz onları arasinda nasıl bi fark var acaba???!


Selcen_Ozturk

ikincisi kuralsiz devrik bir cumle


NurdanDemir

orada them kullanılmış farkındaysanız. biz biliriz olması için " we know" olması gerekir ve burada bilmek anlamına gelir. ama " we know them" olduğu zaman biz onları biliriz veya biz onları tanırız anlamına gelmektedir.


Hatice336367

Sanirim program devrik yazdigimizda ingilizce dusunemedigimizi saniyor:) ingilizce kelimelerin yerlerine tam denk geliyor ya devrik cumlede. Program turkce dusunemiyor haberi yok:)) ben de bu yuzden hic devrik cumle kullanmamaya calisiyorum.


bidamanddo

biz onları tanırızı kabul etti


AliceMay2000

Ben"biz onları tanırız."yazdım neden olmuyor


HilalDnmez4

Evet biz çok iyi biliriz onları :^


seymanur2334

Biz onları hem biliriz hemde tanırız sıkıntı yok


as.a

tanırız da olur mu ?


Selcen_Ozturk

evet ( zaten kabul ediliyor)


aes3131

onları biliriz yazdım bizim gelmediği için kabul etemdi


AhmetFrnc

Neden they değilde them biri anlatabikirmi


SerpilYilm5

They onlar demek.Cumlenin başında bulunur.Them cumlenin ortasinda veya sonunda bulunur.Onları demektir


EmirhanAra11

Know'u now diye okuyor


Ersin294097

Biz onları biliyoruz da aynı yazılıyor, biliriz-biliyoruz geniş ve şimdiki zaman aynı mı yazılıyor.


salihatatan

❤❤❤ ❤❤❤ ❤❤❤

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.