"Eski olmasına rağmen bu merdiven güzeldir."

Çeviri:Diese Treppe ist schön, obwohl sie alt ist.

May 12, 2018

20 Yorum
Tartışma kilitli.


Hakan-bazen-akan

Diese treppe ist schön obwohl es alt ist. Kabul etmesi gerekmiyor mu?


mustafa839681

Birinci cümleden sonra virgül yok diye yanlış cevap diyor halbuki çoğu çeriler genelde gizli özne yapılıyor geniş zaman şidiki zaman ayrımıda yok odan sonra virgül bir can alıp gidiyor.


zenittemehtap

Ben virgülle yazdığım halde kabul etmedi


Bruno673017

Obwohl diese Treppe alt ist, ist sie schön


Gecemavisi2007

Cümlede Neden " sie" kullanılmışki. Cansız varlıklar "es" olarak ifade edilmeli.


SteffiBookworm

Hayır, cansız varlıklar Almancada da eril veya dişil olabilir.

Der Stuhl (eril)
Die Treppe (dişil)
Das Haus (nötr)


engineerT3

Artikellerinin eril veya dişil olması er sie es seçiminde eril veya dişil olabieceği anlamına gelmez bence.


GirayYesnot

''obwohl sie alt ist, ist diese treppe schön'' buradaki hata nedir acaba?


humetin

Bu merdiven eski olmasına karşın güzeldir.


SteffiBookworm

Danke, wird jetzt akzeptiert :)


Erkam300651

Leiter neden olmuyor?


0z9ur

Merdiven neden SİE?


humetin

die Leiter : Ayaklı merdiven

der Leiter (die Leiterin) : Yönetici, müdür, vb.


humetin

die Treppe - diese Treppe


Alovere

Yazı tam değil


huseyin333367

Türkçe açıklama yanlış değil mi .merdiven güzel olmasına rağmen eskidir


songl515044

Diese treppe ist schön, abwohl sie ist alt.


tracymczgr

Yanımdaki almana ssoruyroum sie degil es olmali diyor


Inanna189457

"Diese Treppe ist schön, obwohl sie ist alt." Neden yanlış?


Sehatto

"Obwohl sie alt ist, ist diese Treppe schön" cümlesinde hata olduğunu zannetmiyorum. Bildiğim kadarıyla bağlaçlar, cümle ortasına yerleştirilebildigi gibi cümle başında da olabiliyor. İki "ist" de olması gerektiği gibi virgülün sağ ve sol yanında, ilk kısmın sonu ve ikinci kısmın başında. Neden yanlış kabul etti?

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.