Το Duolingo είναι ο πιο δημοφιλής τρόπος για να μάθεις ξένες γλώσσες σε όλο τον κόσμο. Και το καλύτερο; Είναι 100% δωρεάν!

"I like the date."

Μετάφραση:Μου αρέσει η ημερομηνία.

πριν από 4 μήνες

3 σχόλια


BONA992712

Γιατί να είναι λάθος:"Μ'αρέσει η ημερομηνία"!?

πριν από 4 μήνες

jaye16
jaye16
Mod

"Μ΄ αρέσει η ημερομηνία" είναι σωστό και είναι μία από τις αποδεκτές μεταφράσεις. τι είδους άσκηση ήταν; ήταν στο διαδίκτυο ή στο Android; Τι έγραψες και τι ήταν το σχόλιο;

πριν από 4 μήνες

TomRaptile

Γιατί όχι, «μου κάνει η ημερομηνία»; Δεν μπορώ να φανταστώ ότι θα λέγαμε την απάντηση που δίνεται στα Ελληνικά...

πριν από 2 μήνες