1. Forum
  2. >
  3. Konu: Russian
  4. >
  5. "Tom, Tim orada mı?"

"Tom, Tim orada mı?"

Çeviri:Том, Тим там?

May 12, 2018

25 Yorum


SiriusBlack99

Tom Tim Tam? Snskndkfkkc


bayan_ingilizce

TOM TİM TAM? ТОМ ТИМ ТАМ? TOM TİM TAM? ТОМ ТИМ ТАМ?

DA DA DA! ДА ДА ДА! DA DA DA! ДА ДА ДА!

★Bunu sıkılana kadar söyleyin.


jack319969

duolingoda anadilin turkceyse bi dil ogrenek zor ana dilini ingilizce yapip yorumlari okuyun insanlar cok guzel paylasimlar yapiyor


sedef590806

Arkadaşlar burada -том,тим там cümlesi okunusla alakali soru gibi okursaniz soru olur .yazıldığı gibi okursanız olumlu cümle olur.soru cumlelerinde herhangi bir ek getirilmez.


Feronokuro

Bilgili birisi rusça soru cümlesi için formül yazabilir mi


jimlonesna

sanırım normal cümle kurma formunda yazıp, vurguyla soru hâline getiriyorlar Türkiye'de Doğu illerinde sıkça yapıldığı gibi: "Sen geldiiin?" :) Bilgili değilim ama cevap gelmemiş diye şimdilik bir fikir vereyim dedim.


yemrehoroz

Çok güzel açıklamışsınız, soru edatı yok


SuleymanAy633106

Süveter velesbit püre rusçadan gelmeymiş daha neler öğrenecez acaba :)


BERKAY730269

Oynuyorum beli bir yere geliyorum sonra yine basa sariyo bu Duolingo


AyeH829534

Türkçe klavyeyi rusça ya çevirebilen var mı?


ebrar591105

Evet , klavye degistirmeyi bilen varmi ?


RahimeHasa1

SWİTFKEY KULLANIN


zeck16

Ayarlardan yüklemeniz gerekiyor kısa sürüyor samsung kullanıyorum


tuba20543

Ayarlardan eklenebiliyor


duyguuk

Ben telefonumun klavye ayarlarından rusça klavye ekledim hem türkçe hem rusça klavye kullanabiliyorum klavyenin etrafında bir yerde ayarlar kısmı olması gerek oradan yapabilirsin


Mistia223161

Ne saçma bir cümle


ruveyddaa

neden tom tam tim değil biri lütfen açıklayabilir mi


merzgzel

Galiba onu devrik ya da yanlış sayılıyor. Çünkü tom tam tim olsa Tom nerede Tim olur.Bana ikincisi biraz devrik geldi sizce?


beyza259969

Tom orada tim oluyor seninki Ama tom, tim nerede? dememiz gerek


beeeeeeetul

Çince bu bizi kandırıyolar jdkksşkdkjkkdkdkdjdj


ElifYumusak

Nasıl klavyemizi başka dile çevirebiliyoruz?


DenizDn.

Şakacı dualingo

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Rusça öğren. Ücretsiz.