"Tom, Tim orada mı?"

Çeviri:Том, Тим там?

May 12, 2018

48 Yorum
Tartışma kilitli.


SiriusBlack99

Tom Tim Tam? Snskndkfkkc


Diamond_cat14

TOM TİM TAM? ТОМ ТИМ ТАМ? TOM TİM TAM? ТОМ ТИМ ТАМ?

DA DA DA! ДА ДА ДА! DA DA DA! ДА ДА ДА!

★Bunu sıkılana kadar söyleyin.


OnurBazinga

Benim de çok komiğime gitmişti.AJAJAHSHWHSBBW


Azra709224

İWJSHDJQKJSJSKQKSJ


jack319969

duolingoda anadilin turkceyse bi dil ogrenek zor ana dilini ingilizce yapip yorumlari okuyun insanlar cok guzel paylasimlar yapiyor


sedef590806

Arkadaşlar burada -том,тим там cümlesi okunusla alakali soru gibi okursaniz soru olur .yazıldığı gibi okursanız olumlu cümle olur.soru cumlelerinde herhangi bir ek getirilmez.


HiranurVan

Bende böyle bir şey arıyordum teşekkür ederim


zdx1928

Bilgili birisi rusça soru cümlesi için formül yazabilir mi


jimlonesna

sanırım normal cümle kurma formunda yazıp, vurguyla soru hâline getiriyorlar Türkiye'de Doğu illerinde sıkça yapıldığı gibi: "Sen geldiiin?" :) Bilgili değilim ama cevap gelmemiş diye şimdilik bir fikir vereyim dedim.


yemrehoroz

Çok güzel açıklamışsınız, soru edatı yok


SuleymanAy633106

Süveter velesbit püre rusçadan gelmeymiş daha neler öğrenecez acaba :)


MEHMETZKAN233038

Arkadaşlar mı hiçbişey içindemi okunuyo ben direk bastım ve hiç bir anlamı yokmuş doğru dedi aferin yani gerçektende öylemi? Sizi seviyorum


ruveyddaa

neden tom tam tim değil biri lütfen açıklayabilir mi


merzgzel

Galiba onu devrik ya da yanlış sayılıyor. Çünkü tom tam tim olsa Tom nerede Tim olur.Bana ikincisi biraz devrik geldi sizce?


beyz8140

Tom orada tim oluyor seninki Ama tom, tim nerede? dememiz gerek


BERKAY730269

Oynuyorum beli bir yere geliyorum sonra yine basa sariyo bu Duolingo


AyeH829534

Türkçe klavyeyi rusça ya çevirebilen var mı?


ebrar591105

Evet , klavye degistirmeyi bilen varmi ?


_rhadium_

SWİTFKEY KULLANIN


zeck16

Ayarlardan yüklemeniz gerekiyor kısa sürüyor samsung kullanıyorum


tuba20543

Ayarlardan eklenebiliyor


duyguuk

Ben telefonumun klavye ayarlarından rusça klavye ekledim hem türkçe hem rusça klavye kullanabiliyorum klavyenin etrafında bir yerde ayarlar kısmı olması gerek oradan yapabilirsin


OsmanGence4

Klavye ayarlarindan dil eklicen


Mistia0

Ne saçma bir cümle


beeeeeeetul

Çince bu bizi kandırıyolar jdkksşkdkjkkdkdkdjdj


ElifYumusak

Nasıl klavyemizi başka dile çevirebiliyoruz?


OsmanGence4

Klavye ayarlarindan dil yukle


DenizDn.

Şakacı dualingo


lelazin

bu harfler ve karakterler olmadan nasıl yazıyorsunuz merak ettim bana da destek olursanız sevınırım


Yamur209956

Klavyeyi değiştirebilen var mı herhangi bir dile


hsbsh7

Том,Тим там?


thenurhayatt

Yine şakanı yaptın şakacı duolingo senii


MEHMETZKAN233038

Bencede şakasını yaptı şakacı duolingo seniiiiii


MEHMETZKAN233038

Bencede şakasını yaptı şakacı duolingo seniiiiii


MEHMETZKAN233038

Ben gidiyom çalışmaya bb


MEHMETZKAN233038

Ben gidiyom çalışmaya bb haytt knk


elabbas_a

tom tim tam sjbjdbfgkdbfkg


MEHMETZKAN233038

Tak tak tum tik tak tak tuk Mak kuk gak gak tuk taknak Mak muk tuk lak mak mak tik Tok tak mak tak atak pak mak nok

Gıtgıtgıdakk tavuklar bile diyo sıcak sıcak deniz gel buraya.

Gak gak gak gak bu hayvan bide şöyle der gakgak bana simit at atmassan sana sıcapı getiririm

Arkadaşlar virüs nasıl geldi biliyonuzmu geceleyin çıkıyo hani kanatlı kuş gibi uçuyo mağaralarda yaşıyo bazıları hehh yarasalardan oldu tmm şimdi hatırladım


Dark_blink

benim rusça klavyem yok kjkjkffkfjskjsjksj


dbdgwbd7382

Çok zor ama basaricam aqu


NailemMery

çok iyi tom tim tam


LEYLA382

Tam yazicaktım unuttum

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Rusça öğren. Ücretsiz.