Duolingo is de populairste methode van de wereld om talen te leren. En het allerbeste: het is 100% gratis!

"Zij hebben een jas."

Vertaling:They have a coat.

0
3 maanden geleden

2 opmerkingen


Jasmijn657408

Wat is het verschil tussen she en they

2
Reageer3 maanden geleden

Dutchesse722
Dutchesse722

She is derde persoon enkelvoud, dus Zij/Ze. They is meervoud, in het Nederlands ook Zij/Ze. Aan het werkwoord kun je zien of het She of They moet zijn. She has = Zij/ze heeft, They have = Zij/Ze hebben. Hier is meer informatie over de Engelse persoonlijke voornaamwoorden: https://www.duolingo.com/comment/2028913.

1
Reageer3 maanden geleden