1. Forum
  2. >
  3. Subiect: English
  4. >
  5. "Eu vorbesc engleză."

"Eu vorbesc engleză."

Traducere:I speak English.

April 24, 2014

34 de comentarii


raluca151684

E destul de buna aplicatia nu??


Denisa754899

Da , este foarte buna am invatat mult din ea .


SimonaPiti2

Poate Într-adevăr


Costel655834

am invatat ceva in engleza


Mara192008

Nu destul hei.!.! E pe val!


Alin92003

Cand apar variante de cuvinte, de ce este corect '' i am speaking English'' ?


RFrancesca2003

Deoarece este la present contineus! Acest tip de timp este folosit pt a exprima o actiune continua . In componenta lui este prepozitiile ( am , are , etc) si tot timpul verbul are terminatia ing !


GrdinariuM

Atunci cand ''ing'' e la urma unui verb indica prezentul continu. Adica intamplarile se petrec acum, in momentul vorbiri


RusRaul

De ce la cuvântu' "Englișh" se scrie cu "E" cu formă de majusculă?


fantomitzah

Așa e regula în limba engleză, se scriu cu literă mare: numele de limbi, popoare, lunile anului, zilele săptămânii.

Și vezi că nu apare litera ”ș” în cuvântul ”English”. :))


RusRaul

Bun, și treaba cu "șâ-ul", cred că l-am scris "șî" nu l-am observar


morcovdumj

Pt ca sunt incepator


Denisa754899

Mie mi-a placut foarte mult aceasta aplicatie si am invatat de la ea multa foarte multa engleza si am la scoala nu mai 10 pe linie la limba engleza si este excelenta . O recamand tuturor nu este buna este excelena. Si sa știnți ca eu sunt clasa a 3-a si am invatat multa , multa engleza ,va mai spun o data o recomand tuturor. Vam pwpat , sa invatati multa engleza .


Denisa754899

Nu este asa ca este buna ?


Alesya243303

Buna ! M-a ajutat mult aplicatia Duolingo ! E foarte buna ! Datorita voua am luat numai 9 si 10 in teze la engleza ! !!


Alesya243303

E buna aplicatia ! Am luat numai 9 si 10 datorita voua in teze


Alexia_Uni

Baaaa eu am zis bine dar cica nu e bine


ALEXADRUMA1

Da e de folos aplicația


SimonaPiti2

Foarte bună aplicația


CristinaCi499205

Eete cea mai bună aplicație pentru a învăța limba ENGLEZĂ!

Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.