A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"It is definitely not the same."

Fordítás:Ez határozottan nem ugyanaz.

4 éve

5 hozzászólás


timero

"semmiképpen nem ugyanaz" .. ez nem jó?

4 éve

kicsinyuszi

Ez nem feltetlenul azonos vajon miert nem jo hisz ugyanazt jelenti mint ami o ir hogy ez feltetlenul nem azonos

4 éve

juhaszildi
juhaszildi

Dehogy jelenti ugyanazt! Amit te írtál, azt jelenti, hogy akár azonos is lehet, feltételekkel.

3 éve

Fancsalka

'Ez nem feltétlenül ugyanaz' sem jó :(

4 éve

Marika836886

Miért van az ,hogy némely leckénél se hang se szöveg ? Újabban elég sokszor előfordul.

3 hete