"Hangi içeceği içersin?"

Çeviri:Welches Getränk magst du?

6 ay önce

6 Yorum


Faruk309668

Burada seviyorsun demiyor mu?

5 ay önce

bahaddin509923

Aynen anlamsız bir çeviri olmuş

2 ay önce

Canerk88

Bu cümlede sevmek fiili geçiyor biri açıklarsa hiç fena olmaz

5 ay önce

Tayfun.26

Welches Getränk trinkst du?

6 ay önce

SabineBergmann1
SabineBergmann1

evet, aynen

5 ay önce

bahaddin509923

burada içmek diyor. trinkst demek gerekmiyor mu?

2 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.