"Hangi içeceği içersin?"

Çeviri:Welches Getränk magst du?

May 13, 2018

6 Yorum

Konu önem sırasına göre

Faruk309668

Burada seviyorsun demiyor mu?

May 20, 2018

bahaddin509923

Aynen anlamsız bir çeviri olmuş

August 24, 2018

Canerk88

Bu cümlede sevmek fiili geçiyor biri açıklarsa hiç fena olmaz

May 28, 2018

Tayfun.26

Welches Getränk trinkst du?

May 13, 2018

SabineBergmann1

evet, aynen

June 10, 2018

bahaddin509923

burada içmek diyor. trinkst demek gerekmiyor mu?

August 24, 2018
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.