Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Hangi içeceği içersin?"

Çeviri:Welches Getränk magst du?

4 ay önce

6 Yorum


Faruk309668

Burada seviyorsun demiyor mu?

4 ay önce

bahaddin509923

Aynen anlamsız bir çeviri olmuş

1 ay önce

Canerk88

Bu cümlede sevmek fiili geçiyor biri açıklarsa hiç fena olmaz

3 ay önce

Tayfun.26

Welches Getränk trinkst du?

4 ay önce

SabineBergmann1
SabineBergmann1

evet, aynen

3 ay önce

bahaddin509923

burada içmek diyor. trinkst demek gerekmiyor mu?

1 ay önce