Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"You eat chicken."

Çeviri:Sen tavuk yersin.

4 yıl önce

41 Yorum


ALNAK

You siz demekmiş öğrendim tsk

3 yıl önce

ismail900270

You sen demek

2 yıl önce

s4m.d6n

Hem sen hem Siz

2 yıl önce

asude6

You hem sen hemde siz anlamina gelir

4 yıl önce

NamiDiger

Evet

2 ay önce

HerZaman

O tavuk yedi dedim kabul etmedi

3 yıl önce

tunazahide

You demiş orda: yani sen demen gerekiyordu. Eğer o demeni istesaeydi genel anlamda : he she ya da it derdi :)

3 yıl önce

nisaire

Çünkü 'you' o değil sen veya siz anlamındadır

3 yıl önce

Teyfur

Evet öyle olmali cunku sorunun cevabi malesef sen o değil

3 yıl önce

esat248008

belki yememiştir

2 yıl önce

MahmutSezg

"Siz tavuk yersiniz" de doğru

3 yıl önce

Kaosadasi49

Eat yemek demek

4 yıl önce

esat248008

bilmiyoduk saol

2 yıl önce

mukadd3s

Cok guzelmis bu ya.

3 yıl önce

Teyfur

Eveet ayneen

3 yıl önce

MuhammedReiz

ilk sen tavuk yersin dedim sen piliç yersin olcak dedi sonra sen piliç yersin dedim sen tavuk yersin olcak dedi

1 yıl önce

SerhatKara3

You ,sen demek değilmi,neden ''siz'' olarak çevirdi.

4 yıl önce

Bilal_Hsyn

You hem sen hem siz demek

4 yıl önce

nisaire

evet

3 yıl önce

AykutKUZULU

you sen siz anlamına gelir

3 yıl önce

meloooooooooooo

"You" aynı zamanda siz olarakta kullanilir

4 yıl önce

Name_35

You sen veya siz demekte şıklarda eat yok!

3 yıl önce

ersangulcicek

sen demeye gerek yok ki.tavuk ye diye 2.tekil şahsa hitap edilir ;)

3 yıl önce

HusneNadir

Mikrofonu zaman zaman kullanamiyorum neden?

3 yıl önce

ismail900270

Sorun nette

2 yıl önce

HabibAbbas

Ben chicken kelimesin yazdim ... chiken.!

3 yıl önce

ayhansercek

Yanlış bu soru

3 yıl önce

Rohat12

You eat chicken yani yu it çikın dedim "HALA DOGRU DEGİL" diyo hata var

2 yıl önce

EyllAydodu

Ben kac defa denedim anlasilmiyo

2 yıl önce

enolNeeYld
2 yıl önce

esat248008

"you" bazen sen bazende siz anlamında kullanılır

2 yıl önce

fehmicanos

Your siz demek you sen demek

2 yıl önce

SafeLife

o tavuk yer yazdım yanlış saydı :s I AM SORY

2 yıl önce

ozan0010

Cilek yersin yazdim olmadi. neden kabul etmedi acaba

2 yıl önce

CGOMAR

Tavuk eti ni kabul etmedi ama memrise uygulamasında tavuk eti diye geçiyor kelime. sanırım aksan farkı var

2 yıl önce

sezerdmn6

sen piliç yersin dedim kabul etmedi tavuk piliç ne fark ediyor

2 yıl önce

israNurTUN

You sen demek.siz yanlış oluyor

1 yıl önce

mehmetdevr3

piliç yemeyi kabul etmedi

1 yıl önce

bar52167ba

Sen tavuk ye dedim kabul etmedi

1 yıl önce

STvlS1

You sen anlamına gelir

1 yıl önce

MELEKSARA

SİZ TAVUK YEDİNİZ DE OLUR BENCE

11 ay önce