"How young is she?"

Translation:Jak mladá je?

5/14/2018, 5:09:46 PM

7 Comments


Filomena.Prvni

Neptáme se spíše: Jak je stará? bez rozdílu věku. ??

5/14/2018, 5:09:46 PM

endless_sleeper
Mod

Duolingo funguje na bázi co možná nejbližšího překladu mezi jazyky. Nahoře máte young. Co to znamená česky?

5/14/2018, 5:42:21 PM

Filomena.Prvni

Zkoušíte-li mne z angličtiny, znamená "mladý". Pokud z češtiny - ptáme-li se na věk, použijeme "Jak je stará?", "Kolik jí je?" "Kolik má let?" Nikdy jsem ještě neslyšela, že by se někdo tázal na věk výše uvedeným způsobem. Ale možná, že jsem ještě dost mladá na to, abych slyšela všechno, tak to třeba teprve přijde...

5/16/2018, 2:16:22 PM

Takis007

Jsou tu i zajímavější věty. Například v holandském kurzu je věta "Nejsem jablko" - to taky asi nikdy neuslyším :-)

6/1/2018, 7:20:57 PM

openminded2

Bohuzel nezapominam. Kdy "jak" a kdy "jaka"? Neni "jaka" to slovo?

5/19/2018, 9:11:17 PM

kacenka9
Mod

Jaka would be "what is she like.."

6/1/2018, 7:53:04 PM

Takis007

A vrátíme-li se k původní větě, je to způsob jak se anglicky zeptat na něčí věk (How young is she?), nebo se to nepoužívá stejně jako v češtině?

6/1/2018, 11:29:04 PM
Learn Czech in just 5 minutes a day. For free.