1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "My mother, my father, my bro…

"My mother, my father, my brothers, my sisters"

Fordítás:Anyám, apám, fiútestvéreim, lánytestvéreim

April 24, 2014

20 hozzászólás


ErikaPor

Miért nem fogadja el azt, hogy .... fivérem, nővéreim? a lehetőségek között is ott van a nővérek, mégis hibának írja nekem. Miért?


szabo-judit

én is ezt írtam, és nem fogadta el


Mriusz5

2020.01.08. Elfogadja


Baldr10

2020.07.02. Nem fogadja el.


pljudit

bátyáim, nővéreim - miért nem jó?


BaronessL

Mert a "brother" lehet fiatalabb is, tehát az öcs. Ugyanígy a "sister" a húg.


Kinga48

De jó! Már elfogadja!


MriaSzenta

Ugyan azt a fordítast írom, de nem enged tovabb


mapa40

Miér nem az "én édesanyám, én édesapám, én ........"?


FilepNiki

Az anyám,apám helyett...anyukám, apukám esetleg? Szebben hangzik :)


Xelph

Becézés: Dad, mum/mom


Rebib00905

Mert nem fogadja el hogy az en... Stb


mosonilizi

Én azt írtam, hogy Anyukám, apukám... Ezt miért nem fogadja el?


dlaccc

Fiútestvéreim helyett simán testvéreiket írtam és hibás.. De pl. We are brothers, arra mikor mondjuk hogy fiútestvérek vagyunk.. Soha


kisnova

Brother - az a fiútestvér. Tehát jelöli, hogy hímnemű. Sister - az a lánytestvér. Tehát jelöli, hogy nőnemű. Sibling - az a testvér. Vagyis lehet fiú, lehet lány.


LazarSuzyL

Én is fivért és nővért írtam. Az a helyzet, hogy a program készítői nem tudják, hogy a fivér lehet fitalabb, de idősebb testvér is, miként a nővér is lehet bármilyen lánytestvér. Tisztában vagyok vele, hogy erre a két szóra az idősebb testvért asszociálják, de attól még ez a megoldás is helyes. Nem véletlen, hogy a fiútestvérek fivérek, a lánytestvérek pedig nővérek (pedig - mivel többen vannak - nyilván az egyik fiatalabb, mint a másik).


Attila662136

Bátyáim, húgaim. Menjetek a pi...ba!


Xelph

az (én) (édes)apám...


[törölt felhasználó]

    a mother, father szó fölé viszem a kurzort és felugró ablakban ott van helyes válaszlehetőségként az anyukám és apukám szó is. Viszont nem fogadja el helyes megoldásként!


BalloFeren

    Ugyanazt írom amit helyes fordításnak ad meg, mégsem fogadja el. Miért?

    Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.