A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"My mother, my father, my brothers, my sisters"

Fordítás:Anyám, apám, fiútestvéreim, lánytestvéreim

4 éve

16 hozzászólás


ErikaPor

Miért nem fogadja el azt, hogy .... fivérem, nővéreim? a lehetőségek között is ott van a nővérek, mégis hibának írja nekem. Miért?

3 éve

szabo-judit

én is ezt írtam, és nem fogadta el

3 éve

pljudit

bátyáim, nővéreim - miért nem jó?

3 éve

BaronessL

Mert a "brother" lehet fiatalabb is, tehát az öcs. Ugyanígy a "sister" a húg.

3 éve

Kinga48
Kinga48

De jó! Már elfogadja!

10 hónapja

mapa40
mapa40

Miér nem az "én édesanyám, én édesapám, én ........"?

4 éve

Xelph

az (én) (édes)apám...

4 éve

FilepNiki

Az anyám,apám helyett...anyukám, apukám esetleg? Szebben hangzik :)

3 éve

Xelph

Becézés: Dad, mum/mom

3 éve

Rebib00905

Mert nem fogadja el hogy az en... Stb

3 éve

mosonilizi

Én azt írtam, hogy Anyukám, apukám... Ezt miért nem fogadja el?

3 éve

kathy.vathy

Az anya ugyan az mint a mama...a magyarban biztos es ez igaz az apára illetve papára is

3 éve

Duzika

A fiútestvéreim szót külön írtam. Fiú testvéreim. Ezért nem fogadta el...

3 éve

dlaccc

Fiútestvéreim helyett simán testvéreiket írtam és hibás.. De pl. We are brothers, arra mikor mondjuk hogy fiútestvérek vagyunk.. Soha

3 éve

MriaSzenta

Ugyan azt a fordítast írom, de nem enged tovabb

1 éve

Soul_Train

a mother, father szó fölé viszem a kurzort és felugró ablakban ott van helyes válaszlehetőségként az anyukám és apukám szó is. Viszont nem fogadja el helyes megoldásként!

1 éve