"Как у тебя дела?"

Çeviri:Nasıl gidiyor?

May 14, 2018

13 Yorum
Tartışma kilitli.


okanow

Kak dela sorusunun cevabi.

Как дела?

Спасибо. Хорошо.(tsk iyiyim)

Как у тебя дела?( sen nasilsin)


saUlufer

А ты как? У тебя как? Böyle olması lazım aslında


Bluenchanter

kak dela ile aynı anlamda mı?


AqsinAliye

Bu nasil cümle ? Senin işlerin nasıl ? Ya işlerin nasıl gidiyor olmalı


okanow

Sorunu cevabi senin nasil gidiyor da kabul etmesi lazim.


Makoto_torin

Ozaman (vod) kak dela olmalı bilir sin vod un ne anlama geldini (iş) demek bir rusyaya gittimden dolayı iyiyim bu işlerde babam sağa olsun <3


Uur69728

Ən sadəsi və ən asandı КАК ДЕЛА?


Makoto_torin

Dou lingo beni ilk 8. Ci yapımca dunya 2021 sonuc larında cok sevindim bir bu bana iltifat gibi geldi sorduğü soru teşekur ederim dou lingo :)) <3


Makoto_torin

Edmicez axaxaxaxaxaxaxa

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Rusça öğren. Ücretsiz.