"Wir werden dir folgen."

Çeviri:Biz seni takip edeceğiz.

May 15, 2018

4 Yorum
Tartışma kilitli.


halilefem

dir-sana, dich-seni degil mi ya


SabineBergmann1

evet, ama "folgen" = Dativ ile, "takip etmek = Akkusatif ile.


keskinlevent

folgen zaten takip etmek değil mi? fark nerede o zaman?


evki242412

Sabine Hn. ;Açıklamanı detayları ile yap çünkü anlayamadık.folgen dativ diyorsun fakat takip etmenin akkusativ olduğunu söylüyosun,peki o zaman neden akkusativ kullanılmıyor folgen Almanca fiil dativ Türkçesi ( takip etmek) akkusatif, dolaysiyle hiç anlayamadık. Sonra ben bir kalıp olarak düşündüm.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.