1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "O bana cevap vermedi."

"O bana cevap vermedi."

Çeviri:He did not answer me.

April 24, 2014

10 Yorum


atzehri

To me neden yanlis cidden. Aciklama da yapilmamis alternatifler soylenmis sadece

December 1, 2014

onurkenancinar

To me neden yanlis?

April 24, 2014

Selcen_Ozturk

çünkü "answer someone" ya da "give an answer to someone" ya da "give someone an answer"

May 18, 2014

onurkenancinar

teşekkürler

May 18, 2014

zaman12

it did not answer me? he hav hav dememişti ya onu diyosunuz anladııım :))

February 21, 2015

AneurinEE

The sentence, "He haven't answered me" shouldn't be an accepted translation.

April 18, 2015

MustafaGve

has not olmali have ne alaka?

May 4, 2015

rza35

to answer neden değil açıklamadan hiç bir şey anlamadım

December 4, 2014

yunustheavatar

aynen ya . to me. neden yanlıs

January 13, 2015

ErhanGkmen

To me degil mi ohaaa

March 22, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.