1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "O bana cevap vermedi."

"O bana cevap vermedi."

Çeviri:He did not answer me.

April 24, 2014

10 Yorum


atzehri

To me neden yanlis cidden. Aciklama da yapilmamis alternatifler soylenmis sadece


onurkenancinar

To me neden yanlis?


Selcen_Ozturk

çünkü "answer someone" ya da "give an answer to someone" ya da "give someone an answer"


zaman12

it did not answer me? he hav hav dememişti ya onu diyosunuz anladııım :))


AneurinEE

The sentence, "He haven't answered me" shouldn't be an accepted translation.


MustafaGve

has not olmali have ne alaka?


rza35

to answer neden değil açıklamadan hiç bir şey anlamadım


yunustheavatar

aynen ya . to me. neden yanlıs


ErhanGkmen

To me degil mi ohaaa

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.