1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "We are not a foundation."

"We are not a foundation."

Çeviri:Biz bir vakıf değiliz.

April 24, 2014

12 Yorum


erkpekmez

foundation kuruluş anlamı ile de kullanılabilir.


Akeron9

biz fondöten değiliz dedim bence doğru :D


KaanAkdeni2

biz bir kuruluş değiliz olmaz mı aynı almada


kobihibe

bu cümle de niçin are kullanıldı rica etsem bilgilendirir misiniz


jeofizikci

dernek dedim kabul etmedi foundationa dernek diyemez miyiz ?


loiloyse

"Biz bir dernek değiliz" neden kabul etmedi? benim bir hatam mı var?


Selami_Yakut

dualingo şunu demek istiyor : Uygulamayı satın almayı düşünüyor musunuz ? :)


Elorenna

ben buna biz fondoten değiliz dedim yaa :D


Defne999255

Hıağ do bong soon... ❤️


Okan1461

Biz bir kuruluş değiliz. Dedim bunun mutlaka kabul görmesi gerekir ekleyin lütfen..

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.