"Wearenotafoundation."

Çeviri:Biz bir vakıf değiliz.

4 yıl önce

13 Yorum


erkpekmez

foundation kuruluş anlamı ile de kullanılabilir.

4 yıl önce

Akeron9

biz fondöten değiliz dedim bence doğru :D

1 yıl önce

kobihibe

bu cümle de niçin are kullanıldı rica etsem bilgilendirir misiniz

2 yıl önce

StellaMerlo

Are=fiillere geldiğinde şimdiki zaman,isimlere geldiğinde geniş zaman yapar.Tıpkı bu cümledeki gibi.

2 yıl önce

KaanAkdeni2

biz bir kuruluş değiliz olmaz mı aynı almada

2 yıl önce

EsarTR

Evet

2 yıl önce

jeofizikci

dernek dedim kabul etmedi foundationa dernek diyemez miyiz ?

2 yıl önce

loiloyse

"Biz bir dernek değiliz" neden kabul etmedi? benim bir hatam mı var?

1 yıl önce

yekzeban1

kuruluş

1 yıl önce

SelamiYaku

dualingo şunu demek istiyor : Uygulamayı satın almayı düşünüyor musunuz ? :)

1 yıl önce

Elorenna

ben buna biz fondoten değiliz dedim yaa :D

1 yıl önce

Defne999255

Hıağ do bong soon... ❤️

4 ay önce

Okan1461

Biz bir kuruluş değiliz. Dedim bunun mutlaka kabul görmesi gerekir ekleyin lütfen..

1 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.