1. Forum
  2. >
  3. Konu: German
  4. >
  5. "Bir partner ayna gibidir."

"Bir partner ayna gibidir."

Çeviri:Ein Partner ist wie ein Spiegel.

May 16, 2018

9 Yorum


geometrydash213

Ein niye var bir ayna diye bişey yokki


humetin

...ein Spiegel : ...bir ayna


Burak449318

buradaki wie nin ne anlamı var


SteffiBookworm

Burada gibi'nin anlamı var.
wie - gibi

Eş ayna gibidir.
Ein Partner ist wie ein Spiegel.

Elma gibi bir meyve.
Eine Frucht wie ein Apfel.

Dün senin gibi bir araba aldı.
Gestern kaufte er ein Auto wie deins.


Ahmet89903

Partner erkek ve kadın her cins için mi kullanılır? Eine Partnerin olamaz mı?


PhoenixLavender

partner kelimesi cinsiyetsizdir, artikeli der olduğu için ein kullanmalısınız


Duygu573691

İst wie gibi demek


humetin

partner = eş, ortak


SteffiBookworm

Eş, ortak wird hier bereits akzeptiert.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.