1. Forum
  2. >
  3. Konu: German
  4. >
  5. "O su içiyor."

"O su içiyor."

Çeviri:Er trinkt Wasser.

May 16, 2018

12 Yorum


BurhanKiym

wasserin artikeli niye yok?


Beyza533425

Eğer o suyu içiyor olsaydı das wasser yani artikel olucakti ama bize o su içiyor diyor o yüzden yok


love94849

Maşşallah almancan iyi :)


love94849

Bende bilmiyordum da


irmak41701

Arkadaşlar herkese başarılar diliyorum. Biz Türklerin sadece bir dil bilmediğini gösteriyoruz. Hepinize beğendiğiniz ve okuduğunuz için teşekkür ediyorum...


Deniz410453

Das neden gelmiyor


Beyza533425

Eğer o suyu içiyor deseydi das getirirdik


Hakan462768

"das" niye yanlış olsun? Anlamadım!


Beyza533425

Eger o suyu içiyor olsaydı getirirdik akkusativ yani


love94849

Oha anlatmıştın artık yeter

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.