1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "There are many types of book…

"There are many types of books."

Çeviri:Birçok çeşit kitap vardır.

April 24, 2014

20 Yorum


EmreKurtul

Kitapların çok çeşidi var da olmalıydı boşuna hakkım gitti


sevin376946

Yalnız orda çeşit yazıyo çeşidi değil???


AtakanSone

ne hakkı kardeşim ?? :)


OnurOnur9

Sağlık olsun iki canın daha var


erkpekmez

birçok tür kitap var cümlesi de kabul edilmeliydi


int5

çevirilerle kim ilgileniyor ise biraz daha düzeltsin. binlerce kişi seninle aynı harf ve kelime dizilişini düşünemez. bunun artık farkına varın!


_pandora_

Onlar da bunun farkındalar ellerinden geleni yaptıklarına eminim ama bir cümlenin bazen onlarca alternatifi olabiliyor hepsine anca yetişiyorlar.Biraz anlayış lütfen


yay61n

Göründüğü kadar Kolay değil.bazen biz bile birbirimize birşey anlatırken zorlanıyoruz.adamlar bu işte en iyilerden ve geliştiriyorlar tebrik etmek gerekir.elbette eksikleride söyleyeceğiz ki haberleri olacak düzeltecekler ama çocuk fırçalar gibi değil.


Simurg_63

Kitaplarin bircok çeşidi var olmalıydı


TCAysenAkay

Bir cok çesit kitap var.kabul etmedi


Ramazanbyrm

Kitaplarin bir çok çesidi vardır


trollbaba

Abi bu çeviriyi Türkiye deki kimse anlayamaz


erencetin

"bir çok türde kitap var" neden kabul edilmiyor???


auspices

Onlar çok çeşitli kitaplardır da olabilirdi


Nibal803470

Doğru cevap yazdığım halde yanlış dedi. Neden?


rasit18

Olumlu cümlede " many " oluyor mu ?


EmreKAYAN

"Many" daima sayılabilen isimlerle kullanılır ve isimler daima çoğul olur. Many çoğunlukla soru cümlelerinde ve olumsuz cümlelerde kullanılır. http://www.dersimizingilizce.com/ingilizce-a-lot-much-many-a-little-a-few.html


smailYaln2

Kitabların birçok çeşidi vardır


KADER718761

Kelimelerde tip yazmiyor

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.