"Das ist eine Frage der Integration."

Çeviri:Bu bir entegrasyon sorunu.

5 ay önce

5 Yorum


Mustafa994769

Sorunu değil sorusu olmalıydı

5 ay önce

humetin

ÇEVİRİ: Bu tümleştirmenin bir sorusu - UYARLAMA: Bu tümleştirmenin bir sorunu

3 ay önce

humetin

die Frage der Integration = Gen. (Tümleştirmenin sorusu/konusu)

3 ay önce

Sevinc224157

cümlenin birebir cevirisi "bu bir entegrasyon sorusu" düsük ve anlamsiz bir cümle (asil anlami yaklasik olarak entegrasyona bagli anlaminda)

1 ay önce

humetin

Eine Frage der Gesundheit =

1 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.