"The first time you use this service you will have to register."

Μετάφραση:Την πρώτη φορά που θα χρησιμοποιήσεις αυτήν την υπηρεσία θα πρέπει να εγγραφείς.

πριν από 9 μήνες

9 σχόλια


konkon12

Κάνω εγγραφή=εγγράφομαι

πριν από 9 μήνες

jaye16
Mod

Ναι, ευχαριστούμε, θα προσθέσουμε ... "θα πρέπει να κάνεις εγγραφή"

πριν από 9 μήνες

kalelsa

Δεν θα έπρεπε να λέει you will use this service για να το μεταφράσουμε θα χρησιμοποιήσεις αυτή την υπηρεσία?

πριν από 6 μήνες

jaye16
Mod

Στα αγγλικά, μετά από ορισμένες εκφράσεις (συνήθως εκφράσεις χρόνου όπως εδώ "the first time", "when", "as soon as", "until" κτλ ...) δεν χρησιμοποιούμε το μέλλον. Θα τα συνηθίσετε σιγά-σιγά. Ευχαριστώ για το ενδιαφέρον σου.

πριν από 6 μήνες

kalelsa

Ευχαριστώ πολύ για την διευκρίνιση

πριν από 6 μήνες

Aikon17

"Την πρώτη φορά που θα χρησιμοποιήσεις αυτήν την υπηρεσία θα πρέπει να εγγραφείς" Αν επρόκειτο να γράψω αυτή την φράση στην Αγγλική γλώσσα, θα έγραφα: The first time you will use this service, you will to register

πριν από 1 μήνα

jaye16
Mod

Λοιπόν, για να χρησιμοποιήσουμε τη σωστή μορφή χρειαζόμαστε:

"The first time you use this service..." δεν χρησιμοποιείτε το μέλλον μετά την έκφραση "the first time",

Για το δεύτερο μέρος χρειάζεστε ένα ρήμα μετά το WILL: "...you will have to/must/need to register".

Future in Time Clauses https://www.google.com/search?lei=Ee8kXJf1HsrOrgT0vpToAQ&q=future%20time%20clauses%20activities&ved=2ahUKEwij79CHqcDfAhVS-qQKHWz3ByMQsKwBKAB6BAgBEAE&biw=1360&bih=626

https://ell.stackexchange.com/questions/16004/the-first-time-when-something-happens-in-the-future

πριν από 1 μήνα

Aikon17

Ευχαριστώ για την επεξήγηση...

πριν από 1 μήνα

Istov

είτε μεταφράσουμε θα πρέπει να κάνεις εγγραφή είτε θα πρέπει να εγγραφείς, είναι ακριβώς το ίδιο.Να μη μας διορθώνετε και τα σωστα!!!

πριν από 5 μήνες
Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.