1. Forum
  2. >
  3. Konu: German
  4. >
  5. "Sie lesen uns die Speisekart…

"Sie lesen uns die Speisekarte vor."

Çeviri:Onlar bize menüyü okuyorlar.

May 17, 2018

10 Yorum


humetin

Onlar bize menüyü okuyor (Kabul edilmeli )


humetin

Siz bize menüyü okuyorsunuz (Kabul edilmiyor !) - vorlesen= Sesli okumak


SteffiBookworm

Ich habe es hinzugefügt :)


Gluslu0

vor burada neden var


SteffiBookworm

Fiil: jemandem etwas vorlesen


Gluslu0

yani vorlesen ve lesen aynı mı


SteffiBookworm

Fark, başka biri için yapıldığıdır.
Ich lese ein Buch.
Ich lese meiner lieben Oma Lily ein Buch vor.


MutluTurkk

Vorlesen birsey sesli okumak.


Uluskk

Onlar bize menüyü okuyor 'u kabul etmedi. İlla okuyorlar demek zorunda değilim.. Aynı anlamdalar

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.