"Sie lesen uns die Speisekarte vor."

Çeviri:Onlar bize menüyü okuyorlar.

May 17, 2018

11 Yorum
Tartışma kilitli.


humetin

Onlar bize menüyü okuyor (Kabul edilmeli )


humetin

Siz bize menüyü okuyorsunuz (Kabul edilmiyor !) - vorlesen= Sesli okumak


SteffiBookworm

Ich habe es hinzugefügt :)


Gluslu0

vor burada neden var


SteffiBookworm

Fiil: jemandem etwas vorlesen


Gluslu0

yani vorlesen ve lesen aynı mı


SteffiBookworm

Fark, başka biri için yapıldığıdır.
Ich lese ein Buch.
Ich lese meiner lieben Oma Lily ein Buch vor.


MutluTurkk

Vorlesen birsey sesli okumak.


Uluskk

Onlar bize menüyü okuyor 'u kabul etmedi. İlla okuyorlar demek zorunda değilim.. Aynı anlamdalar


evki242412

GlusluO danke ne anladı ki teşekkür ediyorsun sen birşey anladınsa yaladan değile eğer ben eşek olayım. Çünkü soruyu anlamayan bu açıklamayı hiç anlamaz.Kimseye de anlamadınız konularda yağ çekmeyin."Ich lese meiner lieben Oma Lily ein Buch vor"=Ben sevgili büyükannem Lily'ye bir kitap (sesli) okudum.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.