Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Ich lese ihm eine Zeitung vor."

Çeviri:Ben ona bir gazete okuyorum.

4 ay önce

7 Yorum


Gluslu0

şimdiki zamanla geniş zaman aynı değil mi .okurum kabul edilmedi

4 ay önce

SteffiBookworm
SteffiBookworm
Mod

Şimdi kabul ediliyor, teşekkürler.

4 ay önce

humetin

.... ediliyor (edildi),...

3 ay önce

SteffiBookworm
SteffiBookworm
Mod

Vielen Dank! :)

3 ay önce

humetin

Ben ona gazete okurum (okuyorum)

3 ay önce

Faruk309668

Vor öncesinde diye tanitilmis ama anlamda degisiklige yol acmamis. Sonuna vor yazmasak gene ayni anlam olur mu?

3 hafta önce

Fatih904360

vorlesen=Yuksek sesle okumak anlamı var.

1 hafta önce