1. Forum
  2. >
  3. Konu: German
  4. >
  5. "Ich lese ihm eine Zeitung vo…

"Ich lese ihm eine Zeitung vor."

Çeviri:Ben ona bir gazete okuyorum.

May 17, 2018

9 Yorum


Gluslu0

şimdiki zamanla geniş zaman aynı değil mi .okurum kabul edilmedi


SteffiBookworm

Şimdi kabul ediliyor, teşekkürler.


humetin

.... ediliyor (edildi),...


humetin

Ben ona gazete okurum (okuyorum)


Faruk309668

Vor öncesinde diye tanitilmis ama anlamda degisiklige yol acmamis. Sonuna vor yazmasak gene ayni anlam olur mu?


Fatih904360

vorlesen=Yuksek sesle okumak anlamı var.


Alisa2487

Vorlesen ayrılan bir fiil mi


humetin

Evet...sesli okumak "vorlesen"

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.