"Ich lese ihm eine Zeitung vor."

Çeviri:Ben ona bir gazete okuyorum.

May 17, 2018

9 Yorum

Konu önem sırasına göre

Gluslu0

şimdiki zamanla geniş zaman aynı değil mi .okurum kabul edilmedi

May 17, 2018

SteffiBookworm

Şimdi kabul ediliyor, teşekkürler.

May 21, 2018

humetin

.... ediliyor (edildi),...

June 10, 2018

SteffiBookworm

Vielen Dank! :)

June 10, 2018

humetin

Ben ona gazete okurum (okuyorum)

June 10, 2018

Faruk309668

Vor öncesinde diye tanitilmis ama anlamda degisiklige yol acmamis. Sonuna vor yazmasak gene ayni anlam olur mu?

August 31, 2018

Fatih904360

vorlesen=Yuksek sesle okumak anlamı var.

September 16, 2018

Alisa2487

Vorlesen ayrılan bir fiil mi

February 8, 2019

humetin

Evet...sesli okumak "vorlesen"

February 8, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.