"IchleseihmeineZeitungvor."

Çeviri:Ben ona bir gazete okuyorum.

6 ay önce

7 Yorum


Gluslu0

şimdiki zamanla geniş zaman aynı değil mi .okurum kabul edilmedi

6 ay önce

SteffiBookworm
SteffiBookworm
Mod

Şimdi kabul ediliyor, teşekkürler.

5 ay önce

humetin

.... ediliyor (edildi),...

5 ay önce

SteffiBookworm
SteffiBookworm
Mod

Vielen Dank! :)

5 ay önce

humetin

Ben ona gazete okurum (okuyorum)

5 ay önce

Faruk309668

Vor öncesinde diye tanitilmis ama anlamda degisiklige yol acmamis. Sonuna vor yazmasak gene ayni anlam olur mu?

2 ay önce

Fatih904360

vorlesen=Yuksek sesle okumak anlamı var.

2 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.