"Onun mesleği nedir?"

Çeviri:What is his profession?

April 24, 2014

14 Yorum

Konu önem sırasına göre

bahadir35

Bir köpek düşünün polis köpeği, çoban köpeği, kızak köpeği gibi birisi korumada diğeri uyuşturucu vs aramada kullanılıyorsa! what is its job diye sorulamazmı ? Yada yarış atı, sirk atı, yük atı vs.

November 18, 2014

lebrayn

job niye olmaz?

April 24, 2014

Selcen_Ozturk

meslek(profession) ile iş(job) aslında farklı şeyler, hem Türkçede hem İngilizcede. Yine de ekliyorum.

May 15, 2014

e.fiski

selam. bence eklemezseniz iyi olur, kesinlikle haklısınız çünkü. meslekle iş gerçekten farklı. mesleğim elektrik mühendisi ama işim ayakkabı boyacılığı olabilir. haaa eklersseniz de bişey olmaz.....

May 16, 2014

lebrayn

tamam teşekkürler :)

May 15, 2014

wrdemir

Profession ı kabul etmedi Soru onun mesleği nedir Düzeltir misiniz lütfen

January 1, 2015

yasemini82

Burada ne sorusuna s takisi niye geldi anlamadım

February 4, 2015

Anonymous-1

What is = what's

May 10, 2015

yasemini82

Anladım şimdi kendi kendime

February 4, 2015

Onur419788

What is her job Bunuda kabul ediyor dostlarım

August 31, 2018

Anna54809

Neden her olmaz!?!

September 16, 2018

BlentAnkar

His yerine him neden olmuyor

February 9, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.