1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Onun mesleği nedir?"

"Onun mesleği nedir?"

Çeviri:What is his profession?

April 24, 2014

28 Yorum


Anna54809

Neden her olmaz!?!


lebrayn

job niye olmaz?


Selcen_Ozturk

meslek(profession) ile iş(job) aslında farklı şeyler, hem Türkçede hem İngilizcede. Yine de ekliyorum.


e.fiski

selam. bence eklemezseniz iyi olur, kesinlikle haklısınız çünkü. meslekle iş gerçekten farklı. mesleğim elektrik mühendisi ama işim ayakkabı boyacılığı olabilir. haaa eklersseniz de bişey olmaz.....


Easy.Life.34

Bazen iş yerine work yazsakta kabul etmiyor..


elifceden

Job iş demek tekniksel olarak iş değil meslek soruluyot


bahadir35

Bir köpek düşünün polis köpeği, çoban köpeği, kızak köpeği gibi birisi korumada diğeri uyuşturucu vs aramada kullanılıyorsa! what is its job diye sorulamazmı ? Yada yarış atı, sirk atı, yük atı vs.


0s6ahZff

sadece "what" kelimesi olmasına rağmen bende "whats" diye düzeltti.


ilknur879564

Her olmamasi kadar saçma birşey yok cinsiyet ayırımı


Beyza028030

Aynısını yazdım soru işareti eklemedigim için kabul etmedi???


lebrayn

tamam teşekkürler :)


wrdemir

Profession ı kabul etmedi Soru onun mesleği nedir Düzeltir misiniz lütfen


yasemini82

Burada ne sorusuna s takisi niye geldi anlamadım


Anonymous-1

What is = what's


yasemini82

Anladım şimdi kendi kendime


Minemu

"what is its profession"ın olmama sebebini açıklayabilir misiniz? (çoktan seçmeli halindeki seçeneklerden biriydi)


Easy.Life.34

it insan haricindeki canlılar ve cansız varlıklar için kullanılıyor. He she we you your our their my gibi sıfatlar insanlar için. it, it is yada it's diğerleri için kullanılır.


Onur419788

What is her job Bunuda kabul ediyor dostlarım


BlentAnkar

His yerine him neden olmuyor


_.-.QUEEN.-._

His:Onun\/ Him:Ona,Onu


Easy.Life.34

Queen his yerine neden her olmuyor?


VsalHsnov3

WHAT IS HIS JOB -yazdim kabul etdi


AbdullahOmerr

What is profession of him? Neden olmaz?


elifceden

Him kendi halinde onun demek of nın eki onunun mesleği nedir oluyor


Easy.Life.34

Her ve has aynı değil mi? Biri erkekler biri de bayanlar için. Ben her yazdım kabul etmedi, neden?


elifceden

Her olmaması kadar anlamsız bir durum olamaz heralde

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.