1. Forum
  2. >
  3. Konu: Russian
  4. >
  5. "Ты умеешь писать?"

"Ты умеешь писать?"

Çeviri:Sen yazmayı biliyor musun?

May 17, 2018

5 Yorum


Nesim55

Yazmayı bilmek mi, Yazabilmek mi ? Sen yazabiliyor musun ? diye de çevrilebilir mi?


cem774565

Evet bence de "yazabiliyor musun" olmalı gibime geldi benim de


cem774565

Ama aslında ikisi de aynı dimi yaaa:)


RabiaSezer9

İkisi de anyni anlami degismez


Fsk16

Yazabiliyor musun? Olacak bence de. Ayrıca yazabiliyor musun ile yazmayı biliyor musun farklı anlamlara geliyor. Belki yazmayı biliyor ama kalemi yok o yüzden yazamıyor???

Learn Russian in just 5 minutes a day. For free.