"Ты умеешь писать?"

Çeviri:Sen yazmayı biliyor musun?

May 17, 2018

10 Yorum
Tartışma kilitli.


Nesim55

Yazmayı bilmek mi, Yazabilmek mi ? Sen yazabiliyor musun ? diye de çevrilebilir mi?


cem774565

Evet bence de "yazabiliyor musun" olmalı gibime geldi benim de


cem774565

Ama aslında ikisi de aynı dimi yaaa:)


RabiaSezer9

İkisi de anyni anlami degismez


Fsk16

Yazabiliyor musun? Olacak bence de. Ayrıca yazabiliyor musun ile yazmayı biliyor musun farklı anlamlara geliyor. Belki yazmayı biliyor ama kalemi yok o yüzden yazamıyor???


HusanJumam

Сен окумайи билиюрмусун


abicokiyiya

Sen yazabiliyor musun daha dogru olur bence


Ozaslan_7

O dediğiniz ebilmek, я могу şeklinde olur. Yanlş düşünmen guzum


Ozaslan_7

Biri yetenek biri öğrenmek

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Rusça öğren. Ücretsiz.