"Купи конфеты, пожалуйста."

Çeviri:Şeker satın al, lütfen.

May 17, 2018

7 Yorum
Tartışma kilitli.


Bilginer35

Duolingo Türkçe çevirileri hatalı..


Abbaaas

Şekerleme satın al lütfen doğru olmalıydı


Nesim55

Конфеты Şeker mi , Şekerleme mi ?


Aytan400531

Şekerler anlamındadır конфет şeker demek ы sonluğu çoğul yapıyor


Cemkiz

şekerleme anlamına gelir


furkhan

Bak bu sefer de tam doğru ceviri yaptım, which means, "şekerler satın al lütfen" kabul etmedi. Duolingonun cevaplarını ezberleyip ona göre cevap vermeye çalışmak eziyet. Şuna sağlam bi yapay zeka ekleyin de anlasın bizi.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Rusça öğren. Ücretsiz.