Duolingo jest napopularniejszą metodą nauki języków na świecie. A co najlepsze, jest w 100% darmowe!

"I hope not."

Tłumaczenie:Mam nadzieję, że nie.

4 lata temu

7 komentarzy


cezary.dan

nie mam nadziei- zle....dlaczego????

4 lata temu

yuioyuio
yuioyuio

Ponieważ, zdanie I hope not znaczy coś innego, czyli Mam nadzieję, że nie.

Nie mam nadziei = I don't have hope / I have no hope

4 lata temu

cezary.dan

dziekuje bardzo za podpowiedzi/odpowiedzi.na tym etapie takaa pomoc bardzo sie przydaje.Jeszcze raz dziekuje

4 lata temu

ela960744

Czy to co napisaliscie po moim tlumaczeniu brzmi po polsku

1 rok temu

KajaStence

Dlaczego między I hope i not nie ma przecinka?

8 miesięcy temu

Jadwiga236290

Hi ny i

5 miesięcy temu

Sylwia231692

Poprawcie ten błąd bo aż wstyd!

2 tygodnie temu