1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "He is not available at the m…

"He is not available at the moment."

Çeviri:O şu anda müsait değil.

April 24, 2014

27 Yorum


turkuaz82

"O müsait değil şu anda" kabul edilmedi.

October 4, 2014

sude_ece_1304

duolingo, kesin cümleler ve kesin cevaplar istemekte, seninki devrik bir cümle olduğu için kabul etmemiş olabilir. Belki sen her hangi bir kelimeyi çok yanlış yazmış olabilirsin. Şu an kesin bir şey diyemeyiz ama devrik olduğu içindir

January 7, 2016

eelma

Neden "şimdilik" denilmiyor? şimdi olsa now kullanmaz mıydı? (teşekkürler)

April 24, 2014

Selcen_Ozturk

şimdilik=for the moment

şu anda= at the moment

April 24, 2014

PerverGndz

at the moment yerine right now desek olmaz mı ?

June 14, 2016

ayanS.ncel

o şu anda ulaşılabilir değil olması gerekmez miydi?

August 25, 2015

negelirki

at the moment : an itibariyle

August 20, 2014

turkad

At the moment kelimesini basa alabilirmiydik?

September 30, 2014

aybars.sog

O şu sıra musait degil cumlesinu kabul etmedi

October 7, 2014

ercansonmez

"O şimdilik müsait değildir." doğru cevabım neden doğru kabul edilmiyor !?...

October 25, 2014

Real11-_-_

O şuan müsait değil. olmalı.

February 27, 2016

nyhavnn

at the moment yerine now kullanılabilir mi?

March 23, 2016

nyhavnn

at the moment yerine now kullanılabilir mi?

March 23, 2016

susuleyman

"o bu dakikalarda müsait değil " dedim kabul etmedi

April 7, 2016

balaymusta

"Şu anda kullanılabilir değil." yanıtı çok mu yanlış acaba?

June 28, 2016

ninjafare

'şu anda ulaşılabilir değil' bence bunu kabul etmeliydi. Hıh!

July 11, 2016

Flora999134

Telefonu sağa eyerek doğru cevabı göre biliriz

July 28, 2017

kayranation

o şuan müsait değili kabul etmedı..

July 2, 2018

zaferit

O şuanda musait degil kabul edilmedi dogru cevap "o şu anda musayit degil" mis sacmalik ...

July 22, 2015

elifagil

şuanda arasında boşluk bırakmadım die kabul edilmedi

October 8, 2015

Zeynep7602

" O suan musait degil " dedim kabul etmedi cok sacma olmus

June 23, 2018

EserBudak

Bölümü tamamlamak üzere iken her seferinde donuyor. Neden?

September 15, 2018

yes898470

Ulasilabilir neden olmuyor?

December 2, 2018

Girl_Evil

Ben o musait değil yazdım kabul etmedi çok saçma bir şuanda yazmadım diye yanlış oldu

April 1, 2019

mehmet135668

mevcut değil ve müsait aynı anlama gelir

September 14, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.