1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "He is not available at the m…

"He is not available at the moment."

Çeviri:O şu anda müsait değil.

April 24, 2014

34 Yorum


turkuaz82

"O müsait değil şu anda" kabul edilmedi.


sude_ece_1304

duolingo, kesin cümleler ve kesin cevaplar istemekte, seninki devrik bir cümle olduğu için kabul etmemiş olabilir. Belki sen her hangi bir kelimeyi çok yanlış yazmış olabilirsin. Şu an kesin bir şey diyemeyiz ama devrik olduğu içindir


jimlonesna

Neden "şimdilik" denilmiyor? şimdi olsa now kullanmaz mıydı? (teşekkürler)


Selcen_Ozturk

şimdilik=for the moment

şu anda= at the moment


PerverGndz

at the moment yerine right now desek olmaz mı ?


Real11-_-_

O şuan müsait değil. olmalı.


Ahsen885063

Benim d kavul edilmedi cok sacma


nyhavnn

at the moment yerine now kullanılabilir mi?


nyhavnn

at the moment yerine now kullanılabilir mi?


balaymusta

"Şu anda kullanılabilir değil." yanıtı çok mu yanlış acaba?


Flora999134

Telefonu sağa eyerek doğru cevabı göre biliriz


ercansonmez

"O şimdilik müsait değildir." doğru cevabım neden doğru kabul edilmiyor !?...


Erkankarahan

Senin dediğin "He is not available for the moment"


zaferit

O şuanda musait degil kabul edilmedi dogru cevap "o şu anda musayit degil" mis sacmalik ...


ayanS.ncel

o şu anda ulaşılabilir değil olması gerekmez miydi?


elifagil

şuanda arasında boşluk bırakmadım die kabul edilmedi


Zeynep7602

" O suan musait degil " dedim kabul etmedi cok sacma olmus


EserBudak

Bölümü tamamlamak üzere iken her seferinde donuyor. Neden?


Girl_Evil

Ben o musait değil yazdım kabul etmedi çok saçma bir şuanda yazmadım diye yanlış oldu


mehmet135668

mevcut değil ve müsait aynı anlama gelir


negelirki

at the moment : an itibariyle


turkad

At the moment kelimesini basa alabilirmiydik?


aybars.sog

O şu sıra musait degil cumlesinu kabul etmedi


susuleyman

"o bu dakikalarda müsait değil " dedim kabul etmedi


ninjafare

'şu anda ulaşılabilir değil' bence bunu kabul etmeliydi. Hıh!


yes898470

Ulasilabilir neden olmuyor?


TCOrunKaly

O şuan musait degil dedim yanlis cevap olarak kabul etti bir ekle sadece uyari verilmeliydi


ilkbahar26

Bu kadar düzgün yazmasak ne olur. Suanda derken arasinda bosluk birakmadim diye kabul etmedi


Beril_Bartu

Ya bana ses gelmeyip, saniyesinde hmmm...... olmadı diyor


civanmerrt

Ulan suanda yazdim yanlıs dedi algilamasi gerekmiyor mu oglum


mlkiye909210

Ya o şu anda müsait değil ve o müsait değil şu anda aynı şey değil mi? İkincisini yazdim kabul etmedi!.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.