Το Duolingo είναι ο πιο δημοφιλής τρόπος για να μάθεις ξένες γλώσσες σε όλο τον κόσμο. Και το καλύτερο; Είναι 100% δωρεάν!

"I will register for the cooking class."

Μετάφραση:Εγώ θα γραφτώ στο μάθημα μαγειρικής.

πριν από 4 μήνες

9 σχόλια


konkon12

Θα γραφτώ, σημαίνει ότι εγώ θα γραφτώ δεν υπάρχει λόγος να το επαναλάβω

πριν από 4 μήνες

jaye16
jaye16
Mod

Η χρήση της προσωπικής αντωνυμίας σε μια πρόταση είναι σωστή και συχνά χρησιμοποιείται και χρησιμοποιείται συχνά για έμφαση.

πριν από 4 μήνες

Aikon17
Aikon17

Δεν διαφωνώ, αλλά δεν έχω λόγο να κάνω έμφαση και ως εκ τούτου το, -θα γραφτώ- δεν θεωρώ ότι είναι λάθος. Οι Άγγλοι χρησιμοποιούν την προσωπική αντωνυμία γιατί τα ρήματά τους δεν έχουν κλήσεις. Εμείς μπορούμε να πούμε - θα γραφτώ, θα γραφτείς- αυτοί υποχρεωτικά θα πρέπει να πουν - I will register, you will register- στη μετάφραση στα ελληνικά κανείς δεν με υποχρεώνει να ακολουθήσω τη λογική της δικής τους γλώσσας... το μόνο που έχει σημασία είναι να αποδίδεται το σωστό νόημα.

πριν από 4 μήνες

mikep666
mikep666

Η δασκάλα των αγγλικών μου, μου έχει πει ότι ο λόγος που τα αγγλικά είναι τόσο αυστηρά συντακτικά είναι επειδή προέρχεται από τα γερμανικά.Αντιθετως, η ελληνικη ειναι μια ελαστικη γλωσσα κι εχει σαφεις κανονες γραμματικης και συνταξης

πριν από 4 μήνες

jaye16
jaye16
Mod

Βεβαίος, με εγώ και χωρίς το εγώ είναι σωστό. Ποτέ δεν είπαμε ότι δεν ήταν σωστό.

πριν από 4 μήνες

mikep666
mikep666

Καθε γλωσσα ειναι διαφορετικη.Υπαρχουν φορες που χρειαζεται κι αλλες οχι.

πριν από 4 μήνες

mikep666
mikep666

Θα εγγραφώ δεν είναι σωστό;

πριν από 4 μήνες

MarkosKama

"θα εγγραφώ για το μάθημα μαγειρικής" γιατί είναι λάθος?

πριν από 2 μήνες

kalelsa
kalelsa

Θα κάνω εγγραφή γιατί είναι λάθος?

πριν από 2 μήνες