A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"There are many solutions."

Fordítás:Sok megoldás van.

4 éve

18 hozzászólás


pljudit

vannak megoldások - ez szerintem elfogadható.

3 éve

ThinkHunter

Több megoldásuk van. Miért nem jó?

10 hónapja

barnak01
barnak01

Kinek?

9 hónapja

Molnar1953

Kedves Bagoly! Vannak számos megoldások. Nem jó?

1 éve

gaalmosch14

Ha ott van a számos nem kell többes számba tenni a vant és a megoldást. Van számos megoldás.

1 éve

margitsumser

Köszönöm a magyarázatot kedves gaalmosch. Nem értettem , hogy miért nem fogadja el a többes számban álló mondatot a there és solutions dacára sem.

9 hónapja

Revand

A "Több megoldás van" miért nem jó? Sajnos úgy látom, hiába tették ki az új kezdőlapra az illetékesek fényképét (egyébként zavaró), ők továbbra sem vesznek tudomást az indokolt javaslatokról.

2 hónapja

anyuska3

Jaj szűz Mária segíts Xd

2 éve

BernadettH1

Nem vannak sok megoldasok?

4 éve

ronkovics86

Ez magyarul nem létező mondat.

4 éve

fectroll
fectroll

"Nem vannak sok megoldasok?" de szépen kidolgozott magyar mondat ez.... BRAVÓ :)

3 éve

gaalmosch14

Lol

1 éve

barnak01
barnak01

Én beszélni magyar :-)

4 éve

fectroll
fectroll

jA, Keveszet beszééni mágyár, jönni nágy vizen túlról....

3 éve

gaalmosch14

Ikhszdì

1 éve

StTnde
StTnde

:-D

2 éve

annus1979

:D

2 éve

vasvariistvan

Ha valaki láthatóan nem magyar anyanyelvű, elemi kötelességünk segíteni és nem "cikizni".

2 hete