"Is the trip in September?"

Çeviri:Seyahat eylülde mi?

4 yıl önce

27 Yorum


Taylan90828
Taylan90828

30 kere dinledim ve trip dediğini anlayamadım.

3 yıl önce

Perdedar1

+1

3 yıl önce

serdaro81

Me too :)

3 yıl önce

bestoloji

+1

2 yıl önce

tansudasli

o kelimeye aşina olmadığında, anlaman zorlaşır.

6 ay önce

FratBakrol

"Gezi eylülde mi" yazdım kabul etmedi tırnak işareti yüzünden

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

etmesi lazım, halletmeye çalıaşcağız.

4 yıl önce

bilsenselvi

seyahat eyluldemi yazdim kabul etmedi

4 yıl önce

AsLaNSavasmaN

Mi ekini ayrı yazmamış olabilirsin. İmla kurallarına da dikkat etmek gerekir.

1 yıl önce

TheLastOttoman

Konya yolundayim konya yolu

3 yıl önce

SaruhanMah

eylülde gezi var mı? yazdım kabul etmedi yanlış nerede acaba?

4 yıl önce

altugcyhn

bu cümle "is there any trip in september" olması lazım

4 yıl önce

jzlcdh
jzlcdh

"Is there any trip in September?" demek "Eylülde seyahat var mı?". Yani farklı bence.

3 yıl önce

HulyaCakka

trip gezi demek halbuki kabul etmiyor esnek degiller

2 yıl önce

fqan7

Seyahat eylülde mi

1 yıl önce

WhyS0Serious

Travel ile trip'in farkı nedir

3 yıl önce

serdaro81

I didn't understand yet

3 yıl önce

jzlcdh
jzlcdh

"Travel" hem fiil hem isim. "Trip" (yani bu anlama) sadece isim.

3 yıl önce

Prmdfn

Thank you:)

1 yıl önce

tansudasli

alakasız.

travel: a journey especially to a distant or unfamiliar place. seyahat.

tour

voyage: period of traveling by other than land routes. deniz yolculuğu mesela

trip: kısa seyahat, gezi anlamında.

journey. an act or instance of traveling from one place to another. uzun yolculuk anlamında biraz daha uygun.

aslında hepsi bir birine çok benzer. bazılarında küçük farklar var bazılarında yok. ama travel olan bir yerde her zaman journey kullanılmaz. bu ikinci anlamları ile de alakalı.

örn: his journey from youth to mature.. de ki yolculuk desekte o yolculuk bir vasıta ile yapılan yolculuk değil. istiale yada geçiş anlamı var. eski kelimeler gidince direk her şey yolculuk oluyor. tr den ingilizceye dönerken ise kafa karışıklıkları tavan yapıyor.

6 ay önce

pampapam

eylülde seyahat mi? nasıl yazılır

3 yıl önce

tansudasli

trip in September?

6 ay önce

burakhan03

eylülde gezi mi var dedim ben

1 yıl önce

alparslan06
alparslan06

Doğru cevabı yazıyoruz onu bile kabul etmiyor bu. Düzeltin lütfen. Seyehat eylüldemi yazdım biliyorum tabiki mi nin ayrı yazılacağını fakat yazmak istemedim kabul ediyordu eskiden noldu şimdi buna ?

10 ay önce

kelamulniyaz

Actually it should was that on jun;)

4 yıl önce

KerasusKon

"Eylülde seyahat mi" nasil sorulur

2 hafta önce

onur458

Journey de seyehat demek o zaman

1 hafta önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.