1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Is the trip in September?"

"Is the trip in September?"

Çeviri:Seyahat eylülde mi?

April 24, 2014

40 Yorum


Taylan90828

30 kere dinledim ve trip dediğini anlayamadım.


tansudasli

o kelimeye aşina olmadığında, anlaman zorlaşır.


TolgaAvc5

Trip bir erkegin genelde aşina olduğu şey ama.demekki olmayanlar.var mis


FratBakrol

"Gezi eylülde mi" yazdım kabul etmedi tırnak işareti yüzünden


Selcen_Ozturk

etmesi lazım, halletmeye çalıaşcağız.


AkmCanSude

"Gezi Eylül'de mi?" yazınca yanlış diyor, "Gezi eylülde mi?" deyince kabul ediyor :) Eklemek lazım.


MukaddesAk3

Bütün özel İsimlerde büyük kesme işaretlerini kabul etmiyor defalarca uyardığım halde


bilsenselvi

seyahat eyluldemi yazdim kabul etmedi


AsLaNSavasmaN

Mi ekini ayrı yazmamış olabilirsin. İmla kurallarına da dikkat etmek gerekir.


harruerro

Konya yolundayim konya yolu


fqan7

Senin sulaleni........... YAPAYIM


SaruhanMah

eylülde gezi var mı? yazdım kabul etmedi yanlış nerede acaba?


altugcyhn

bu cümle "is there any trip in september" olması lazım


jzlcdh

"Is there any trip in September?" demek "Eylülde seyahat var mı?". Yani farklı bence.


HulyaCakka

trip gezi demek halbuki kabul etmiyor esnek degiller


fqan7

Seyahat eylülde mi


WhyS0Serious

Travel ile trip'in farkı nedir


serdaro81

I didn't understand yet


jzlcdh

"Travel" hem fiil hem isim. "Trip" (yani bu anlama) sadece isim.


tansudasli

alakasız.

travel: a journey especially to a distant or unfamiliar place. seyahat.

tour

voyage: period of traveling by other than land routes. deniz yolculuğu mesela

trip: kısa seyahat, gezi anlamında.

journey. an act or instance of traveling from one place to another. uzun yolculuk anlamında biraz daha uygun.

aslında hepsi bir birine çok benzer. bazılarında küçük farklar var bazılarında yok. ama travel olan bir yerde her zaman journey kullanılmaz. bu ikinci anlamları ile de alakalı.

örn: his journey from youth to mature.. de ki yolculuk desekte o yolculuk bir vasıta ile yapılan yolculuk değil. istiale yada geçiş anlamı var. eski kelimeler gidince direk her şey yolculuk oluyor. tr den ingilizceye dönerken ise kafa karışıklıkları tavan yapıyor.


pampapam

eylülde seyahat mi? nasıl yazılır


tansudasli

trip in September?


burakhan03

eylülde gezi mi var dedim ben


Alparslan_IC

Doğru cevabı yazıyoruz onu bile kabul etmiyor bu. Düzeltin lütfen. Seyehat eylüldemi yazdım biliyorum tabiki mi nin ayrı yazılacağını fakat yazmak istemedim kabul ediyordu eskiden noldu şimdi buna ?


kelamulniyaz

Actually it should was that on jun;)


KerasusKon

"Eylülde seyahat mi" nasil sorulur


[aktif olmayan kullanıcı]

    Journey de seyehat demek o zaman


xxnjcs

    "Is there the trip in September?" neden yanlış?


HlyaCihangir

    ''Gezi eylülde mi?'' neden kabul edilmiyor?


Ayfer780342

    Gezi eyluldemiyi jabul etmiyor


Zeynep_Berrin

    aynısını yazdım ya


orkan_kurt

    ay mı ??? ne alaka


TarikYuce1

    o nasıl bir "trip" deyiş?


TharwatAk

    Eylülde yolculuk mu? Neden kabul etmedi

    Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.