1. Forum
  2. >
  3. Konu: Russian
  4. >
  5. "дверь в главный зал"

"дверь в главный зал"

Çeviri:esas salona kapı

May 19, 2018

7 Yorum


MCosan

Hiçbir şey anlamadım. "Kapı esas salonda" değil mi yani bu?


hacer892714

Esas salon kapısı olması gerekiyor


cem774565

Kapı asıl salonda şeklinde kuracaktı cümleyi galiba


Nesim55

Türkçe anlamı olmayan veya eksik olan bir cümle


njguliyev

Cümle değildir zaten.


levotr

Esas salon kapısı mı yoksa ?


RdvanBLL

Çok kafaya takmaya gerek yok bu kelimeyi Ruslarda kullanmiyordur

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Rusça öğren. Ücretsiz.