1. Forum
  2. >
  3. Konu: German
  4. >
  5. "Eine Flasche Wein"

"Eine Flasche Wein"

Çeviri:Bir şişe şarap

May 19, 2018

6 Yorum


humetin

In diesem Fall... "eine" ist ein Zahlwort. (Pronomen, Adverb, belirsiz Artikel)


Risu.

Bir şarap şişesi nasıl derim?


humetin

Eine Weinflasche


Ute-Marion

şarap şişesi = Weinflasche, bir şişe şarap = eine Flasche Wein!


Onat118087

Ohh olsa da içsek


AdileGler

Yazıyorum aynı cevabı yanlıiş diyo

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.