1. Forum
  2. >
  3. Konu: Russian
  4. >
  5. "Вот мама."

"Вот мама."

Çeviri:İşte anne.

May 19, 2018

16 Yorum


Huseyin190910

Neden anlamsiz cumle kaliplari var hep


LizzuChan

işte anne yazmama rağmen kabul etmedi


TahirElifS

Jidyom klyob demiş arkadaş


Lordrenci

'anne işte' dedim yemedi ben ilk defa tanıştım bu dille, ne bileyim BOT'un anlamını. Canım gitti, gitti canım.


Kenan816039

Tıklayıp bakabiyorsun ? Altı çizili hatta.


AhmetCem537079

Anne burada yazdım kabul etmedi


AnilGencel

KMS7F7 мы ждем клуб


Mert237508

Ne dion la değişik


QhYQ12

Очень хорошо.


Sefaproq

are you russian?

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Rusça öğren. Ücretsiz.