"Benim gitarım nerede?"

Çeviri:Где моя гитара?

May 19, 2018

13 Yorum


ezelxnaz

мой ve моя kelimelerinin farkı ne acaba? мой yazdığım yerde моя çıkıyor. Haa demek bunu kullanacağız diyorum. Sonra моя yazıyorum мой çıkıyor. Açıklar mısınız?

June 27, 2018

sofiya11085

Okunuşu farklı onda sonra gelen kelimeye göre

August 13, 2018

Metin792719

ayni sorun bnde de var

July 2, 2018

apollo9733

Erkek ve dişi kelimelere göre farklılık gösteriyor.

July 12, 2018

erman561962

Rusca da Kelimeler dişil eril nötr ve cogul olmak uzere 4 e ayrilir eril kelimeler icin мой disil kelimeler icin моя notr kelimeler icin моё cogul kelimeler icin ise мои kullanilir hepsinin anlami "ben" demek sadece kelime cinslerine gore yazilisi deisiyor.

November 27, 2018

MetinAydinn

Erkekler için "мой".

Örnek: "мой брат."

"Benim erkek kardeşim."

Dişiler için; "моя"

Örnek: "моя сестра."

"Benim kız kardeşim."

Çoğul kelime için; "мои"

Meselâ çocuklar=дети yani bunda ki "и" de şapka yok.

"мои дети." (Mai Deti)

"Benim çocuklarım."

August 27, 2018

MetinAydinn

Где моя гитара.

August 29, 2018

AnilGencel

KMS7F7 мы ждем клуб

May 19, 2018

sefa815957

Aynen ya мой ne моя ne

July 7, 2018

Emir57305

Моя ve мой sürekli karışıtırıyorum? Erkek ve kız olarak mı ayrılıyor?

August 25, 2018

MetinAydinn

Hep bunu "где (gde)" başa almayı unutuyorum.

August 27, 2018

Bugaltir

Söyleyen kadın mı yoksa cansızlarda da моя mı kullanılıyor.

September 20, 2018

NuageLabor184190

text

March 4, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Rusça öğren. Ücretsiz.